Jason Earles - OMG ?!



Titta noga på pojken! Hur gammal tror du att han är?

Jag skulle gissa på max 20 år inte ens det.. I Hannah Montana spelar han 16-17år.

Jag och min kompis satt och sökte på en hemsida där man kan läsa om kändisar, ålder tex.
Och när vi kom in på Jason earles så fick vi en chock, det stod att han var född 1977.
Först trodde vi att någon hade skrivit fel, men så tittade vi på andra sidor också och det visade sig att det var sant! Det betyder att den här lilla pojken är hela 32 år gammal, en gammal gubbstrutt!!
Han får många tonårs-roller i filmer och serier pga av hans pojkiga utseende.
Men liksom OMG vi fick värsta chocken. Har fortfarande svårt att tro att det är sant haha.

Men allvarligt, det är väl inte bara vi som tycker att han ser sjukt ung ut?





Stefan Falkelind

Trodde inte han var så gammal. Skenet kan bedra.

sofie

Oj, han ser ut som 18 elr nåt.

Han ser verkligen inte ut som 32 :O

melinda

faan va äckligt läskigt ung han ser ut då ;öö

The City

Nej, men nej! Åh herregud, det hade jag aldrig kunna trott ;)

Jasmin

Han ser inte bara ung ut, sjukt töntig... antar att han bara får små tjejer, för ingen vill väll vara ihop med ett babyface vid 30 års ålder? eller`?

kickan34

han verkar aldrig ha rökt i af om man ser på hans hud. o ja han ser ung ut..

Anna

Omg han kan väl ändå inte vara 32 år !? :O



Sv: Japp ;)

Anne från anneliscious.

VA ?!

JAg trodde seriöst att han var runt 16 år :o

silly

de syns ju! han e ful som stryck, skulle vilja kräkas på honom! Han borde fan skämmas! Kan bara få såna roller, pinsamt fula missfoster

;DD

....:O



Kan inte tro på det .. h6



;o

jennifer

what a f*ck seriöst de ser ut som han e ungefär 20 !

Anonym

SHIIIT,FICK VÄRSTASHOKKEN!:OOOOOO

dom har nog skrivit fel,jag menar se bara på mattias andreasson han e28!

Filippa

Efter att jag läst det här, så titta jag oxå... jag trodde att han va typ 17 år....

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback