Europe på hovet





Jag såg ju Europe på hovet i måndags och det blev inte så många bilder/videosar eftersom jag bara hade min mobil med mig. Men lite blev det iallafall, vi hade skitbra sittplatser fast det är ju bäst att stå såklart. Europe var skitgrymma live och dom bjöd på en bra show. Fast jag blev förvånad över att det inte var fullsatt, det fanns typ två läktare, eller vad man ska säga, som nästan var helt tomma! Knas..

Dom två förbanden hade jag aldrig hört förut, det brukar alltid vara så.. Haha för mig är dom okända men alla andra vet vilka dom är. Dom var iallafall helt okey, brudarna var ganska grymma. Ett av banden var alltså bara tjejer som stod och vrålade, jag trodde allvarligt talat att det var killar först. Men eftersom trummisen bara hade BH och jeans på sig så fattade man ju att det var tjejer xD 

Alla låtar är så underbart bra, och när dom spelade "Carrie" så dog jag nästan! Så sjukt nice. Alla sjöng med och tog upp sina tändare/mobiler och lös med.. Lovely <3





Madde/Godiss.

Jag vet :D Dom var riktigt jäkla skitbra :D

Jag tror dom två läktarna var tomma för att dom var avstängda :P Dom längst ut kunnde man inte se så bra ifrån så det var antagligen därför som dom inte var öppna :)

Diana §

sv: samma här:) fast jag gillar inte klänningar xd:)

oj vad mycket folk det va ii de hörnet !(haha)

Tessan

Snygg blogg ;)<3

Nina

ser kul ut!

hanna lundström

Europe är asbra! fin blogg! hehe jag vet inte riktit hur eurpe stavas menmen... lyllo dig som har sett de live! :]

Stanzan

Tack detsamma du! :D



Waaah jag hade velat vara där! Är alldeles för blödig näre gäller Europe och Crucified barbara är ju grymma brudar!

Hampus

nice, hade också velat se dom... dom 'r mina idoler!!!

Fagel

Frikkin hell. Såg Final Countdown turnén 1986 i Holland. Usch vad gammal jag känner mig. Ha ha ah



Men visst är dom underbart bra.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback