Fråga till er läsare!






Jells

Jag ska fira med familjen sen ska en kompis komma och sova över hos mig. Hur ska du fira då? :D

Mathilda

Jag ska fira med släkten tror jag :P Sen har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig :S Hur ska du fira?

Fia

Hej! :)

jag ska fira hos min kusin i småland.

jag ska ha på mig ett par svarta jeansleggings med nitar vid sidan av benen. Och en "lite finare" tröja, tror jag!

leggingsen ser du på bloggen.



Förresten så är det frågestund på min blogg nu, fråga på bara!

GOTT NYTT ÅR :D

Boyen

Jag ska hänga med vänner och tänkte nog ha på mig någon tunnika, svart eller grå med snygga skor :) GOTT NYTT ÅR!

Lavonno

va med vänner



varma kläder x'D

Sandra :)

Gott nytt år!

Madde

Några vänner har hyrt lokal så det blir 3 rättersmiddag och fest så länge vi orkar :) Jag ska ha en svart axelbandslös klänning med vid kjol :) Vad ska du göra och vad ska du ha på dig?

tooove!

tror inte min kommentar kom meg ehehehehe

shoppat massa nytt så vet inte ään...... hihih

gott nytt år på dej med :D

Åsa, Neolove

GOTT NYTT ÅR till dig också :-).

Tack för titten på min blogg, alltid lika kul att få en kommentar :-).

Jag skulle haft en svart klänning med paljetter men eftersom jag ju nu högravid saknades det ca 20cm tyg. Får helt enkelt satsa på något annat :-).

erica

gott nytt år!

jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig men en randig (lila) lite lång tröja och ett par tights och en sjal.. :) själv ?

ska dock bli 20- här :S lkallllt! och ska först vara med polare o sen när ja kommer hem så är det fest här..:)

Mellis

Jag ska vara naken :O



gott nytt år ^^

Katrin

på nyår ska jag va me en kompis och äta middag med hennes familj. vad ska du ha för dig? ;)

V I L M A

GOTT NYTT ÅR! :D

Lisa

svårt att säga:D

Lisen

Gott nytt år på dig med =D fan vad kul det kommer bli ikväll!! Och jag vet inte vad jag ska ha på mig. Men nåt fint ialla falla!

ellin

Jag hade tänckt vara med min familj o hade tänckt ha på mig en klänig svart! Ny

elin

hejsan, tänkte bara säga GOTT NYTT ÅR!:D

Karoline

Ja nu är jag ute i nacka med mamma moster å lite sånt å så har jag på med en lång ärmad tröja under en pluffig med mörkblå jeans :)



GOTT NYTT ÅR :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback