Vilken?

          
Funderar på att kanske använda någon av mina nya klänningar ikväll, men vet inte.. isf ska jag ju ha någon extra kofta/jacka på mig och typ andra strumbyxor. Slängde bara på mig båda lite snabbt för att visa ungefär hur dom ser ut :) 





Fanny

Den svarta var snygg (y)

Gott nytt år ! :)

natali - coorazon

den svarta!!!!!!!:D

aa de är det faktiskt:D gott nytt år på dig med sötnos.

K A R O O F O T O

den gråa är snyggast! ;)

Jennifer

en svarta :)

Mathilda

Den svarta :D

amsibamsi

Den högra tycker jag va super snygg! Ha den! Var har du köpt den?

F E L I C I A

Humm... Jag tycker du ska använda den vänstra klänningen! Den kändes mer nyårsaktig.

Ylva

Den gråa är helt klart coolare ;) Tycker jag!

Zozzo

Gott nytt år!! Jag tycker absolut den grå är både snyggare och häftigare=) Men det är min smak. Kram kram

Anonym

gott nytt år!

Grymt fina klänningar! :)

Matilda Lager

den svarta :D

Erica Guldbrandzén

den gråa är snyggast! <3

Viktoria ♥

ettan absolut, men ett minus att kanske någon annan bär den? :)

Hell's Bitches - The Naked Truth

Jag tycker du ska den grå :D

emelie

tycker den svarta klänningen!

Felicia

Och den svarta gillar jag jag tycker den :) <3

spacestore

gott nytt år (;

Diana §

den gråa är väldigt snygg !<3

gott nytt år förresten!:)

MICAH<3

båda var skit fina! :D<3Gott nytt år! :D<3

matilda

fin blogg:)

den svarta var finare ;)

amanda

sv: har faktigst inte sätt den men den verkar vara jätte fin! haha stortjuter när jag ser videon ;$$



båda var superfina! fast ettan kanske många har så tvåan. eller, det spelar ingen roll (a)

Emelie

Den svarta var himla fin :)

Gott nytt år! :D

Saga

Den svarta ;)

stefanie

Jag tycker den gråa är finare eftersom den passar mer nu till nyår :) Jätte fin (Y)

TripleSex - Sex som det ska vara!

Åh, bägge var ju hur fina som helst... Men jag skulle nog satsa på den högra, lite mer fest!

Anonym

Gott nytt år! x)

J O S E F I N

Jag tycker den svarta! :D

yasmine

hehe ja det blir bäst så :)fin blogg föresten.. vilken klänning använde du då? jag tycker den gråa:P

kram

Jennie

Heej :)

absolut den gråa!!

hoppas allt är fint med dej?

hade du det bra igår?kram

elle

god fortsättning ! :D

kram

Bunni<3

den svarta <3

Jenny Kring

Tack så mkt . :) Skit snygga klänningar!

Fotograf Annie

Snygga klänningar!

Anonym

Kul att du tittade in :) lite sent nu men den högra va skitfin :) ha de så bra :)

Anonym

Jag tycker det kan vara kul att kolla på hur blåsa vissa människo faktiskt är! ;D

Kul att du läser min blogg förresten! :)

linda

den högra klänningen är skitfin! Varifrån har du köpt den?:)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback