Harry Potter stjärna - Svininfluensan!

Jag läste nyss lite på Aftonbladet och gissa vad!
Rupert Grint som spelar Ron Weasly i Harry Potter har blivit utsatt av svininfluensan.
Han var tvungen att hoppa av inspelningen för att vila upp sig men har nu kommit på bättringsvägen. Och han hoppas på att kunna följa med sina vänner och se på premiären av den nya filmen, Harry Potter och halvblodsprinsen denna vecka.
Läs mer här!

Personligen så vet jag inte alls mycket om svininfluensan, har ju läst mycket om den men..
Har inte riktigt uppfattat hur pass allvarlig den är. Men han var ju tydligen på bättringvägen.
Så det kanske är som vilken influensa som helst?





ida

"som vilken influensa som helst, bara lite värre." hehe kul xP

Mr Mariestad

Vad jag sett av den nya designen så kommer det innebära ett riktigt lyft. Jag väntar med spänning på att min designer ska ladda upp den.



// Mr Mariestad

susan

stackars han :O

H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

oj, haha! :D

Hoppas du får en bra dag,

kram, http://esth.blogg.se

Emelie

Hoppas han blir bättre! Ska gå på premiären av filmen nästa vecka weeii!

Erika

Det ska bli spännande att se den nya filmen!!

tobys.se

Jag hörde det igår.

Sjukt läskigt.



Hoppas vi slipper :)

Zusanna

Ahhh!! =(

fy vad hemskt. men tur att han är bättre. tänk om han hade fått hoppa av inspelningen och de hade tatt in en annan Ron. Uhh.

Bloggen som drivs av två helt olika tjejer

Shit, jag fick världens chok när jag läste detta. Jag hoppas verkligen att han bättrar sig då. Han är ju grym!

emelie

oj, jag hoppas att det bara är något konstigt rykte! :O För det finns väl inga uttalande från hans sida att han ska vara smittad? :O

Linn

oj, herregud

Linda, en finlandssvensk freak

Fick höra detta igår, inte kul alls :/

Förresten, jättefin bakgrund du har här i kommentarboxen eller vad man ska kalla det, Shia LaBeouf är så bra! :D

Gullan

HELL YEAH, DEN HÄR FILMEN ÄR ÅRTIONEDETS BÄSTA, HÖHÖ. KANSKE INTE, MEN MAN HAR JU VÄNTAT PÅ DEN SÅÅÅÅ LÄNGE!

Vicky

Har också hört om det där. Men eftersom han ska gå på premiären och börjar spela in nästa film direkt efter det så är det nog inget större hot. :)

e

När det är någon kändis som insjuknar så blir det ju gigantiska uppslag och en massa tjatter, medans det runt om i världen (främst i Mexiko) har insjuknat hundratals. Det måste verkligen slå hårt innan någon reagerar. Tråkigt.



En annan sak jag tänkte på, din bloggdesign (t.ex din rubrik i box osv) - den är väldigt enkel och snygg! Är det du som gjort den? :)

Ida

Såg det. tråkigt ,men ja.. Svårt att undvika den kanske

kajsa

stackars liten ;)

Jenny

Enligt BBC ska han tydligen redan vara frisk, och har gått tillbaka till inspelningarna av näst sista filmen. Det var tydligen en mild form av svininfluensan sägs det. Han kommer att kunna gå på premiären (:

Läste allt här: http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/8134632.stm

soppe

han är ju bara förkyld

Bettan

Nu har jag veckans kändis på min blogg:)

Svara rätt och din blogg kommer synas på min:)

Kajsa

näe, stackars Rupert :O

Minna

Ojdå.. Hoppas verkligen att det inte är något allvarligt!

THERÈSE

han är ju så sööt! ^^

Anonym

vet du när filmen kommer ut här i svergie (a) ?

Yvette

Åh, älskade Rupert! Hoppas han mår bättre snart!

rosali

ajdå, låter inge braa fan.

men jag förstår inte, är inte så insatt i harrypotter, tycker inte alls dem är bra. men hur många filmer finns det egentligen. tar det aldrig slut ;)



http://livetenligtrosa.blogg.se

Maja

han är säkert bara lite förkyld. Det är säkert bara jätteöverdrivet

nattiz

omg vilken tur att filmen redan är inspelad har ju biljetter till prmiären men skulle älskat att gå på premiären i London och få se skådisarna

nattiisch

I'm gonna see it! mahaha <3

linn

gud va hemskt :(

Dominika

Oj shit :/ vad synd! Japp, jag ska se filmen! Fast den har premiär den 15 här :Dska du se den?

Megan Fox Fan

Är du ett Megan Fox fan?

Isf kolla in fan-bloggen :)

http://meganfox.blogg.se



Svara gärna på dagens frågor under inlägget "Dagens/Veckans Frågor". Det skulle vara kul att få veta vad du tycker.

♥ isabella i ♥

ja, svininfluensan är som vanlig influensa. bara det att den kan vara starkare.

så det gäller o ha bra immunförsvar, eller vad de heter :p haha

victoria

gud:S

Alexandra

huvva stackarn

harry potter fan <3

:'( stackars han.. :''(

jossan

sv; nähe, oj det trodde jag, men det var nog bara något jag fick för mig i sånna fall

Evelina

oj va läskigt :o

emelie

hellre det än.. typ en.. potatisgratäng! :p

Camilla

Tråkigt för alla smittade..

Emma

Stackarn, men hoppas filmen blir bra !

Cecilia

Det är många som har dött av den :/ tycker det känns lite läskigt. Men har man bra immunförsvar så verkar det itne vara allvarligt.



Ha en trevlig dag! :)

Elvira

OJ :O :O hoppas han hinner gå på premiären!!! Det ska jag :D

Anonym

jag ska gå! :D ska bli typ KUUUUL :)

Deniesé

Det är säkert bara nått de fått för sig, om inte så är det ju verkligen synd o hoppas han frisknar till!

nadja

men oj, läskigt! :o

Paulina

fy vad jobbigt för han hoppas verkligen han blir bättre nu till premiären och allt....

Zandraaa

Åh, stackarn :(

Alexandra

ojdå! Kan man typ inte dö av det? :o

Litage

Stackarn, kommer ihåg att jasg tyckte han var jättegullig när jag var mindre... =P

Tilda

Visst är det hemskt? Men som tur är så är inte svininfluesan så "farlig" som folk säger, hela det där är så otroligt överdrivet...

isabella l .

Alla reagerar när det är någon kändis ;)

Emma

Fin blogg!!!

astrid

meeen iiiuuuww på harry potter

Linda

vad gör du idag?

Elin

Bara han inte däör för då kommer harry potter suga ^^

Fia - allt från musik till politik

det bevisar bara att även han är "bara människa" :]]]

anna

jag har heller ingen aning om vad exakt det är ..

[ Makeup Your Mind Eco Magazine ]

Oj vad tråkigt för honom. Tävla om ett ekologiskt rättvisemärkt smycke i min blogg! :) Ska vi byta bloglovingskap? Jag addar dig gärna... Addar = adderar, plussar dig där! KRAAAAAAAAAM

Milano

Jag vet inte ens vad svininfluensa e! Kan man dö att det eller nåt?

Begonia

du skojar va? Det är ju sjukt!! :O vafan... skiten bara sprider sig :(

TEEN WEIGHT LOSS

Hej!

Jag är en tjej på 17 år som har nyss skapat en blogg som handlar om tonårsövervikt.

Jag lider själv av 15 kg övervikt och gör nu allt som jag kan för att gå ner detta.

Vill du följa med på min resa eller själv delta i den, var inte rädd för att lämna en kommentar!

I min blogg har jag tips, recept och motivation så det räcker åt alla!



Teen Weight Loss

http://teenweightloss.blogg.se

najjo

oj, vad sorligt..hoppas han blir bättre. Han måste ju vara med i den sista filmen..

irem

Nej vad synd :(

Lisa

wow.. ><

flipp

det är typ en vanlig influensa, bara det att om den drabbar redan sjuka så kan man dö, men så är det väll med vanliga influensan med ?

i alla fall måste han se på bion och han måste må bättre ! och jag måste se på harry potter 6 x#

e

Svar:

Nice att du fixat det själv! Hur gjorde du med rubrikerna? Jag skulle gärna vilja ha så men lyckas inte riktigt.

Emma

HAn Lever inte äns

emily

oj då! hoppas han blir frisk igen ;)



kram http://friendds.blogg.se

Angelica

När jag lästa det i tidnigen så blev det "what?" men jäkla bra att han blev bra sen då :)

Marina

GUUUUUUD vad jag längtar till premiären! :D

Felicia

Rupert är så söööt :) stackarn, blev riktigt orolig när jag läste det :S är själv ett stort Harry Potter fan så jag blev nästan rädd.

Tess

Jag ska se den! :-) Fast inte på premiären. Blir nog någon dag efter. Vad tror du om den?

elvira

ÅH NEJ! inte rupert :O min favooriiit :'(

Anonym

Stackars han. :(

Knyttsak

För personer som är friska är influensan inte speciellt mycket farligare än andra influensavirusar. Den största skillnaden är att den här sprider sig över hela världen, vilket gör att risken för mutationer är aningen högre (extra viktigt alltså att undvika antibiotika - det biter ändå inte på virus!) och det i sin tur kan leda till farligare influensaformer.

Nadja Evelina

Va sjukt att han har fått "svininfluensan"! Hoppas han klarar sig.. Fast det kommer han nog.

Carolaiine

Ska bli kul o se den nya filmen:) Hoppas bara att den är bra... :P

Jackie

oj hoppas det blir bra, jag ska nog också se den

Emma

Hoppas han hinner bli frisk nu då :)

Ska bli riktigt kul att se den nya filmen, den ser riktigt spännande ut

A

Vilken otur, haha! Svininfluensan har fått mycket uppmärksamhet eftersom det sprider sig såpass snabbt! Men du kan själv dö av vilken influensa som helst, t.ex. förskylning! Så media blåser upp det hela väldigt mycket.. Nice blogg! Puss.

Madelene

den måste man ju se :D

emmy

Hoppas att han blir helt frisl, ser fram i mot att gå på filmen näst vecka:D Ska du gå på den?:)

Stefan Falkelind

Han hade fått en lindrigare form av svinflunsan. Tur att han inte fick den allvarligare sorten.

Jasmine

Ojdå, inte kul =/ Men det är ju bra att han har blivit bättre!

Jönsan

Shit, tur att han känner sig bättre. :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback