Peace & Love

Hej alla glada!
Nu har jag inte uppdaterat på ett bra tag och jag ber om ursäkt för det.
Jag har ju haft fullt upp med Peace & Love en hel vecka, men nu är det slut och..
Ja, det är tråkigt men samtidigt skönt. Tro det eller ej men det är anstängande att gå på festivaler.

Jag är fortfarande kvar i Dalarna, åker hem till sthlm på onsdag! :)
Här är det skitnice väder. Stor SOL hela dagarna långa. Svettas som en gris haha.
Vet inte vad mer jag ska skriva...... Hoppas ni har det bra.

Här är en bild från festivalen. Lägger ut fler bilder sen.





lise

hej gumman.. lägg till mig på [email protected]..

puss

Linda

Festival i solsken =) Kan det bli bättre... :D

matilda

fin blogg =)

Spana gärna in min och lämna ett spår =)

Ha en bra dag kramar Matilda

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback