Cupcake halsband

Jag gick in på en hemsida som heter COCOO.SE
Och där fanns det massa söta smycken. Till billigt pris!
Jag hittade ett halsband som jag skulle vilja ha, den var så söt & så såg den jättegod ut också haha.
Det finns flera olika roliga motiv i olika färger att välja mellan. 
Ville ha det rosa cupcake halsbandet. Fanns även i 4 andra färger..
Men jag gillade som sagt den rosa bäst! Den fanns såklart inte i lager..
Ingen av cupcake halsbanden fanns i lager! Awww vad tråkigt!

Men visst var den söt?? ^^,


ZOOIIINK!





Tess

Vad söta halsband :)

Anonym

godmorgon :)

emma härnqvist/perfektion

ja visst är den fräck! ska kolla upp under dagen vart den är köpt så att jag kan införskaffa en sån..



och du, kom ihåg att rösta på mig som månadens blogg nu.. (gick ju vidare i tävlingen)

vendela

Jätte sött :)

tess

riktigt sött halsband :)

Sara

fett sött ! ^^

linn

fin blogg du hade :) du vet där du lagt upp ditt youtube inlägg, har du då knappen "uppdatera" där?

sov gott.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback