Fruktsallad

Vi har väldigt mycket frukt hemma nu ser jag. Speciellt bananer haha.
Fast jag är inte så förtjust i bananer.
Föredrar typ mandariner och sånt, det är lite saftigare liksom! *mihi*
Till saken, jag råkar veta att frukten hinner bli gammal innan nån här hemma äter upp den.
Yes, jag känner faktiskt min familj och vet såna saker x)...
Därför funderar jag på att göra en fruktsallad lite senare today.
Då slipper man ju slänga massa frukt i onödan plus att det är ju alltid gott med fruktsallad sen är det nyttigt också! :)

3 in 1 *HIGH FIVE* ! xD

Får sitta och Skala bananer sen då ;) *tss*


ZOOIIINK!






Lovisa

Tack! Cool blogg du har:)

Fröken Emma ♥

Vilken fin blogg du har :)

Händer idag då?

Kram

Anonym

sv: eller hur, underbara :) hur är det med dig idag?

linnea

cool blogg :)

SOFIE

HAHAHA.. men du kanske kan testa att grilla den i ugnen.. ;-P



Ida

Tackar! Och detsamma! :)



Åh, vad gott med fruktsallad...

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback