Katter med vingar!

Ja det finns faktiskt katter med VINGAR!
Det har hittats flera katter med ving liknande utväxter på ryggen.
Och vingarna består av brosk och ben!
Katterna med dessa såkallade vingar kan dock inte flyga.
Man vet inte riktigt varför dessa katterna har fått dom här utväxterna..
Men forskare tror att det är någon slags genetisk manipulation. Coolt va?!

Här kan ni även se en video med en katt som har vingar: http://hd.se/webb-tv/2008/05/07/kolla-katten-har-vingar/


(klicka på bilderna för att se i större format)
    





Alexandra

men gud:P

Fanny

hehe thanks! ;) fast ja ha funnits här i många år, tog bort min gamla blogg för någon månad sedan men längtat tillbaka nu! ;)

Amanda

sv: hahaha.. jadå det var det verkligen ;)

mia

Neh, fan vad sjukt!:O

Fattybom

Oj, ska man tycka synd om katterna? Vet inte vilket. Det var vackert också!

FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Haha okej :)

Jag har varit i Egypten, Tyskland, Grekland 2 gånger, Tunisien 2 gånger och Norge & Danmark haha. Sen blir det Thailand till vintern! :D

ROXY

söta kittens :D

Anonym

hehe du kanske vill köpa den då? jag har ju flyttat nu

smäm

vilka söta!

Martina

ja visst var de! :)

Sofia

Tack =)

Erika - Att övervinna min Fetma!

Men gud!!! Aldrig sett nå liknande FRÄNT!!

Erika

Riktigt fin blogg måste jag säga! Ha en bra dag! :)

♥ Sandra ♥

Är du osäker tycker jag absolut inte att du ska göra det! Hoppas du får en bra dag :)

Jenny

Haha vad läskigt!

Stina

Oj, vilka läskiga katter... Fast lite söta också ^^

Linda

usch :s

Alician

Men vad läskigt! Är det så på riktigt, eller är de typ genmodifierade?

Jennie

haha faktiskt ! vilken fin blogg du har!

Klero

Haha, det hade jag inte tänkt på, smart! :)



Kram

Klero

Nadja

Gå in på www.snyggastblogg.se & snälla rösta på min blogg :)

Maria

What? Ser de faktiskt ut så där av naturen eller är det någon som experimenterat med dem?

Stackars katter... :(

thaikalle

fin blogg. kolla mina söta apor och följ med på mina spännande äventyr i Burma och Thailands djungel.

Camilla

Coolt men nästan lite äckligt :P

e m m a ;

nehej okej :)

herregud så konstigt det såg ut på katterna! wierd! :P Men sött på något vis :s

Anonym

jävlar, vad knäppt.

Kenneth

FAn va myskko :O

Karoline

Fan va Nice!! en sån vill man ju ha 8D

emelie

vad läskigt ;/

Barbro S

Kollade videon och den var ju precis som en vanlig katt förutom dessa mysko utväxter. Lite otäckt ser det ut i alla fall men man kanske vänjer sig.

Annies Fotoblogg

Det kanske är de katter som förbrukat sina nio liv ;)

Maria

Grymt sött! :D Hoppas bara det inte är något katterna lider av på något sätt?

Estefany

gu va gulligt :D. kram

Knyttsak

Åh coolt, den felande länken till drakarna! Kan de spruta eld också? :P

Maria

Hmm. Jadu vet inte riktigt vad man ska säga till de. De enda jag tänkte på var att en del katter såg så smutsiga ut. Jag skulle älska en katt oavsett om den hade vingar eller ej :-)

Linnéa Dahlgren

HAHA! Det är ju nästan som i Red Bull reklamen ;D

Emelie

Vet faktiskt en som haft en sån katt, såg helskumt ut, trodde först den hade flera svansar!

Nu har dom dock opererat bort det.

Undra varför det blivit så, om det nu är genmanipulering kan man ju undra vad det ska tjäna för syfte :S

Malin

Haahahahha Oj va sjukt !

Jag vill ha en sån xD



Love, M <3

Megan Fox Fan

Jag vill oxå ha vingar xP

Caroline

Ängla katter =) Sött...Hoppas dom mår bra bara =) Ha en bra dag!

Renée

gulligt ju :)

Therese

Oj, vad fränt. Tyckte det var lite gulligt :P

Rinko

OMG!!>_<

Caroline

Shit va sjukt...men jäkligt ball också!

Maria

Antagligen pga av att de äter fåglar ;) haha.. nä men verkligen annorlunda!

annii

Fint

Kristin

Hejsan! Är du sugen på en ny bloggdesign? Just nu har jag försäljning på fem stycken i min blogg, i olika stilar för både tjejer och killar. Bara 150 kronor. För att se dem samt få mer information, klicka på länkarna nedan!



http://liddie.blogg.se/2009/february/saljes-1.html#comment



http://liddie.blogg.se/2009/march/saljes-5.html#comment



http://liddie.blogg.se/2009/march/saljes-7.html#comment



http://liddie.blogg.se/2009/may/saljes-10.html#comment



http://liddie.blogg.se/2009/may/saljes-11.html#comment



Om du vill ha en design helt enligt dina önskemål kan du beställa en alldeles egen för 200 kronor! Läs i sådana fall mer om det genom att trycka på knappen där det står "bloggdesign" i min header. Ha en bra dag : )

Malin

Jag vet inte om det är coolt precis, lite läskigt snarare. haha :p

Anonym

HAHA tuuufft! :D



www.starcevic.blogg.se

Therese

Men usch, det ser ju läskigt ut :/

Påsen

Vem menar du skulle ha genmanipulerat katterna? Är det tanten på bilden? Är det straffbart? Kan jag också göra det?

Fred

Någon mer än jag som tar studenten i år? Vill läsa feta, peppiga studentbloggar!

anna

Det är riktigt häftigt :P

Elin

Men herrejösses. En sån där ska jag skaffa mig. Vad vacker den var. Men det var definitivt första gången som jag har sett något liknande. Mystiskt.

Anni

Har aldrig hört om det förut men vad kul!

♥Sandra♥

Häftigt! :)

Miranda

Vad mysko. Men nästan lite sött. Änglakatter kanske? ^^

Anna

Gud vad fräckt! :)

Lisa

konstigt men ändå gulligt hehe :p

Carro

Wow... det här har jag aldrig sett eller hört talas om... sött :) Men det måste ju vara nån mutation eller nåt...

Victoria

Oj! Det har jag aldrig hört innan.

J.CARLSSON

rätt sjukt :P

deb

huh . jävlar sån vill jag ha haha

Anna j.

synd att dom inte kunde flyga .__. annars hade jag skaffat en :D Jag skulle döpa den till ragnar. världens sexigaste namn ja :'D

Gabriela

haha TAck o lov att dom inte flyger haha :P

Carolin

Vad häftigt! De är ju jättesöta! Men lite knasigt och läskigt ändå (:

Mia

Wow va coolt

siri

coolt xD

Axel

Men GUD VA GULLIGA!!! En sån vill jag ha!!!

aGGis

läste det där non annan stans, fett coolt asså. tänk i framtiden vi kommer se flygande katter ahahah =P

sabina

kanske meningen att en dag skall katter kunna flyga, evolutionen strikes again !

Caius

Shit o_o

Det ser både ut som hår som dom format till vingar, men ändå som typ fjädrar på vissa av dom... x'd

Läbbigt... o
_o

Pitetjej [FOTOBLOGG]

Vad mysko! Har aldrig sett något liknande...

s a r a

Men oj vad coolt! Och lite obehagligt x)!

Maja

Oooj vad coolt! synd att dom inte kan flyga, det hade varit ännu coolare :)

Junitjej

Lustigt. En sådan katt har jag aldrig sett.

j

hahaha, va lustigt...ja men precis som människor föds nog djur oxå med konstiga missbildningar eller utväxter eller vad dem gillar att kalla det, ibland. Söt ändå..

BEGONIA

nej vad hemskt! man skulle kunna tro att det är något psycho som parat en fågel och en katt! HEMSKT! jag tycker jätte synd om djuren :(

Jen

Fy vad hemskt. :S

zavage

skit va läskigt! men gulligt ändå!

Alexandra

Oh godness!

najjo

Vad läskigt! MEn det var ändå sött ^^,

najjo

Vad läskigt! MEn det var ändå sött ^^,

Jeanette

Lite små läskigt ändå :P

lohas

hoppas det inte är någon idiot som mixat med gener för att tjäna pengar bara..

Kitty

Coolt! Vill ha en:)

noescape

Ahh, oj gud vad udda och läskigt! :O

Emelie

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5305106.ab



Rädda dem! Låt ingen jäkla politiker göra detta!

Bella

Haha fan vad coolt!!

nadja

men herregud :o

anne

Genetisk manipulation!?! Vad gör de då ute bland vanligt folk? Då skulle de väl vara labdjur???

Anonym

manipulation? du menar väl mutation ändå?

Jessica

Haha vad sött! Jag önskar att mina katter också hade vingar :)

Anonym

nee gud hahah det här hade jag aldrig sett haha lite roligt :)

Raghaad

det ser lite läskigt ut tyckert jag haha.

Felicia

Va fan! :S Haha, allt får man se också :b

Fred

Bara jag som är för smal för automatiska dörröppnare?

Moit

Ahhh!!!! Nej.

Zarah

hejhej! Kolla gärna in min blogg, har bilder från min bal som var igår. Är dessutom hårmodell :) Hoppas du gillar den! Ha det bra!

sara

ÅH :D Jag vill ha! :D

Lina

Usch vad sjukt?! Typ tumörer gissar jag på.

Julianna

Gud vad coolt! Och btw, snygg kommentarsruta!:P

mandy

shit, läskigt..

mona

Det där tror jag INTE på!!!!

Jag tycker det ser ut som ovårdade katter med tovor i pälsen.

Evelina

Seriöst? fan va grymt :D

Alexandra

Åh vad coolt! bara det inte gör ont för dem eller så :)

Jossan

Åååh, jag vill faktiskt ha en liten katt med vingar om jag ska vara ärlig ... ;)

MF

Gud vad coolt! Synd att dom inte kunde flyga!

MARTINA

Men gud va läskigt :P

Ninas modeblogg, utan mode

Jag hoppas bara att katter inte börjar flyga, då blir jag rädd!

Fredrika

Vad häftigt!

Honey

Det skulle vara jätte gulligt, men är det verkligen sant?

Bitte

My God! Har aldrig hört talas om detta fenomen!

Alla katter är änglar på Jorden...=0)

Lina

Det är inte långhåriga missar som missats att kammas som nu har misskött päls som vingar?

Sofia

Vad synd att de inte kan flyga, då kunde liksom alla katter flyga till Mars. Åtminstone de flesta.

Tess

Reklamen för Red bull ger dig vingar kanske stämmer en dag då? ;-) Nej, skämt åsido så tycker jag synd om katterna ifall det där stämmer. Är skeptisk.

Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

haha fyfan va sjukt ;D

Erik

Coolt? Fyfan.

Sara

Stackars katter, de ser ju inte friska ut

Linda

Fan va snuskigt!

LILO

sjukt coolt! :O

Sissi

oj, vad kontigt! :O



Jättefin blogg du har! =)

filiå

jo tack så mycket. fattar inte så mycket men det ska nog gå bra.

ha de

Maj-Liis

jag skulle nog inte vilja ha en sån :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback