Robert Pattinson - kastar pil på sig själv

Robert är nog den enda som ogillar sitt utseende, alla andra små twilight fans är ju helt GALNA. Crazy aso.
Till saken.. Enligt flera källor ska Robert ha rivit ut sidor från tidningar där hans ansikte funnits med, hängt upp dom på väggen och sedan stått och kastat pil på bilden. Han ska även ha frågat sina vänner om dom ville vara med och kasta. Haha say what?




Skulle ni också kasta pil på bilder av Robert?
Jag gillar inte honom och jag förstår inte vad folk ser i honom..
Men jag skulle aldrig göra så iaf, jag är för snäll xD

PS! Han gör iallafall väldigt bra musik, den är liksom annorlunda.. yeii <3
Spola till 1.20 för då börjar han sjunga ;)






anonym och ensam

din blogg är fin att läsa, kika gärna in på min!

Jenny

Kanske är och ta i lite om man kastar pil på sig sjävl :P

Emmy

haha okej? han är ju för snygg för det, skulle aldrig kasta pil på en bild av honom xD

kram

Anonym

somfan<3

Madde

Hej Rebecka=)

Nu kikar jag in här hos dig.....mysigt.

Ha en jättetrevlig helg gumman.

Kram Madde

nathalie

jag förstår inte heller vad folk ser hos honom.. men håller med om att han gör bra musik!:D

alicia

ahhh han e bara för snygg, MUMS !

Mariah

tror inte jag skulle kasta pil på honom.

Petra

På en del bilder kan han vara snygg.

Händer i helgen då?

Yojo

Hej! Fin blogg! Haft en bra fredag? Några planer för helgen?

Kram

Anonym

fin blogg !

kika gärna in i min :)

jennytuvesson

hoppas du får en bra dag

kram!

Graavid på 17 år

Nej jag håller absolut med dig, honom gillar jag verkligen inte :)

Hannah

Haha näe skulle jag inte göra, förstår inte va det skulle tjäna till..

Men tycker dock han har ett väldigt vackert ansikte och jag gillade han i twilight så :P

FEBB

asså ja håller verkligen med dig! haha aldrig fattat hur alla kan vara så jävla besatta av honom, blir galen. alla mina kompsiar dampar när ja säger att han är ful..hehe.



men att han kastar pilar på sig själv, gubben! skulle heller adlrig göra det, liksom vem fan skulle ens orka göra det på ngn man hata? ;P



tack så jättemycket föressten!! du är bäst :D

elina

han är snygg i filmen! ba för att hans karaktär är helt underbar:) annars, nej:)

jennifer

nej jag e nog för snäll.. Haha om han inte skulle döda någon jag känner skulle jag nog inte göra det xD

Pernilla

Vilken söt blogg du har! :D

Skulle du ha lust att fråga något i min frågestund? skulle vara jätte roligt :D

Du får fråga vad du vill och jag lovar att svara på vad som helst, privat, kärlek, vänner, alkohol, droger, fritid, om jag känner någon som är känd, vad som helst helt enkelt :D

skulle vara roligt om du frågade i alla fall, kramkram! :D

sara enberg

absolut inge speciellt med honom , men kan inte påstå att han är ful för den delen :)

Juuwlia

Han e ju snygg :D:D

Anonym

han är skit duktig!

Eliinr

Tjenare , fin blogg du har :]



Men jag älskar robertpattinson och han äger bara så du vet :]

Pillan

Han är jätte het ju :D Och hans röst, den är så jäkla skönt :)

jacqueline

jag skulle inte kasta pil på hans bilder men jag skulle lätt kunna göra det på mina egna, jag menar lite självironi kan man väl ändå ha? :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback