Fett hår?

Det sägs att vetemjöl funkar lika effektivt som torrschampo mot fett hår, vad sägs om det då?
Om det är sant så är det ju mycket billigare sätt än att köpa dyrt torrschamp hela tiden!

Man ska alltså hälla i lite (pyttelite) vetemjöl i hårbotten och sedan kammar ut det, KLART!
Kanske man borde prova det innan man rekommenderar det.. Jag använder Proffs Dry Schampo <3

Det kanske är någon av mina läsare som redan har testat/ska testa?
Säg gärna till om det funkade isåfall!





ida

åh, måste jag testa! dock på en helg så att jag inte måste till skolan direkt efter om det blir fel, haha!

nåmendå

jag ahr testat, funkar jätte bra, rekomendrar de (a)

Anonym

allt bra idag?:D

Henny (;

hahaahhaa, det kanske funkar ! ;)



Kolla gärna min och min kompis blogg och säg vad du tycker :D



/Henny

karen kaye sanchez

Sv: Haha jag hade inget annat att göra, så varför inte hjälpa mamma med att slänga sopor liksom? :) Och jättefin blogg, jag älskar den.

tess

hahaha, vet inte om jag vågar...men ja man vet ju aldrig :P

josefin

haha jaa kanske funkar vem vet:P

ELIN

Funkar jätte bra, tar man för mycket blir det dock helt vitt, funkar jätte bra för blonda, men är man mörkhårig så skulle jag nog vara lite försiktig, kan bli lite för vitt annars :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback