Rebecca Tipsar - Nagellack torkning



Det tar upp till 24timmar för nagellack att torka, även om man tror att det är torrt så behöver det inte vara det. Eftersom dom flesta nagellacken innehåller alkohol så kan du känna på lukten om det är torrt.

Luktar det alkohol så är det inte torrt! För att påskynda torkningen så kan man doppa fingarna i en skål med iskallt vatten. (Efter att man har målat klart alltså.) Eller så kan man hålla händerna framför en öppen frys en stund.



Egentligen är det konstigt att jag vet detta, eftersom jag aldrig målar mina naglar.
Men nu så råkar jag ju veta så då tänkte jag dela med mig av det!





Suneeta & hunden Chanel

Bra att du sa det där! För det har jag aldrig tänkt på, faktiskt. =) Hehe



Ha en bra kväll

Emma

tack för tipset ;D

Natassa

Tack för tipset! =D

Caroline

bra tips!

sessie u know who

sv: av, tack. blev nöjd med den själv.

bra tips btw, tack :D

julia

nagelack älskar nagelack!

BINA

Sv; hehe visst var det gulligt? :) Förresten, suveränt tips om nagellack ;)

sandra

Väldigt bra tips tycker jag :)

a m a n d a [ Foto, Träning & Fantasi ]

Åhh, det visste jag inte (:

Johanna

Himla söt blogg du har :)

Anonym

bra tips, ser fina ut:)

hoppas du har en fin dag:)

Jessica ღ

oj, då vet man de tills man ska måla naglarna nästa gång :)

Jouline

Jätte bra tips :)

PETRAH AKA SHORTY

tack för tipset, blir galen på naglar som inte torkar, därför målar jag så sällan! Vet du säkert att det funkar =)?

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback