Hockey match

Kom nyss hem ifrån min första hockey match med Emil och hans jobbarkompisar, och bara för att jävlas så förlorade självklart vårat lag, Luleå (som annars alltid vinner). Jag som hade fått en fin Luleå Hockey-halsduk och allt... 

Hockey är väl inte direkt min grej, men nu har man iallafall gått och sett det live, ännu en grej bortstruket från "Detta ska jag göra innan jag dör-listan".

Det ända jag tycker är roligt är grova tacklingar och annat "olagligt" & att se när Emil blir aslack
Mohaha, skadeglädje? 

  





amalia ♥

härligt ! ;)

planer på nya året ikväll då ? :)

Maja Lovén

varför står det på imformationen att du bor i stockholm om du säger att hemmalaget elr vad du sa var luleå ? :)

maisah

gott nytt år !

|| BellaTheAsianOne ||

Godmorgon !

Första dagen på 2011 ! sovit gott ? :d <3

josefine

Hade du en bra nyårsafton? :)

J I L L I Z

asså åh, sjukt fin och bra blogg har du!<3

josefin

riktigt fin blogg :)

elina

Härligt med hockey :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback