The fourth kind

Jag har sökt lite på film-trailers på youtube för att hitta nån bra film att se, hittade en massa spännande!
Haha mest skräck men det är ju det som är roligt. Hittade bland annat den här "The fourth kind"..

Och jag tycker den verkar vara rätt skum men ändå bra och kanske till och med lite läskig. JA läskig, det är väldigt sällan man får se läskiga skräckfilmer nuförtiden, alla är ju exakt likadana typ. Och jag gillar skumma, ovanliga och nästan helt okända filmer, hehe.

Har någon sett The fourth kind? Var den sevärd? :)
Om inte:
Har ni några andra skräckfilms tips?





Isa

Varje gång jag kollar på skräckfilm så mår jag alltid dåligt så ser nästan aldrig på sånt.



Senaste jag såg var "The ring". Lite konstig film men ändå helt OK! :D

jessica

Min bror har sett den, vi har den här hemma. Han tyckte den var riktigt bra och lite läskig faktiskt. :) Ska med se den någon dag har jag tänkt, hehe.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback