Grattis mormor! :)

Håller på att fixa till mig lite, ska hitta nåt fint att ha på mig men allt är i tvätten! *Suck*
Det är så att vi ska snart åka iväg och fira min mormor för hon har fyllt år, så det blir nog inte så mycket uppdatering under dagen/kvällen. Har fullt upp med att umgås med släkten/vänner.


(Det är jag på bilden, Bilden har inget med texten att göra!)

Hoppas ni har/får en trevlig lördagkväll sötisar!
BTW tack så jättemycket för alla söta kommentarer om min skiss i inlägget innan, blir jätteglad :)
Och duktiga är ni också, gissar rätt och allting. Klart att det är Erik Grönwall på skissen, haha. 






M

Jätte fin =) :)

Grattis till din mormor ;D

Du har du inte lust att fixa en ny design till mej? =) for jätte gulligt, ja är sämst på de där (A)

Vera

Fiin bild, =)

Jasmine

fin blogg :]

allt bra?

Annika

Superfin bild!

Anonym

Jätte fin bild , fina ögon ! :)

Grattis till din mormor :-D

Magda

hejhej! hur står det till idag då? :P händer något spännande? kramar

Ida

Fin bild!

Nath

sjukt fin bild!! :)

bella

bilden är sjukt fin :)

Jonnie♥

Åh, så fin bild!:)



sv; Ja mycket! Tycker att de borde fixa det, för jag blir så sur när det inte går för folk att kommentera :(

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback