Örebro!



Jag var i Örebro idag för att se och träffa Erik Grönwall och Calle Kristiansson för sista gången på "idol-resan". Så himla nice, det var på en bilfirma den här gången också fast det var mindre än i Uppsala och lite mindre folk. Fast det var galet mycket trängsel och knuffande! (jobbigt) men det var värt det! Yeii. 

Kan skriva och lägga ut fler bilder imorgon för nu ska jag sova! Skola imorgon vet ni :) 






Annie ♥

sv: håller med! det var nog med snö för längesedan! :(

Vilken fin bild på dig och erik! :)

Amanda

Han är så galet snygg! :D

HANNA - rock & roll satisfies my soul

Kolla gärna in min blogg, om du har tid

& lust sötnos! puss & kram, http://hannaest.blogg.se

jessica

Nice bild! :)

Köping du sj? :)

Anonym

- söt bild!

Anonym

coolt!

Pauilicious

Jättefin blogg, kolla gärna in min också och kommentera :)

kram<3

doggislover

åhh vilken söt bild<3<3 jag skulle ochså vilja träffa han!<3<3 love you<3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback