Skiss

Såhär kan det gå om en Rebeckhaam är uttråkad och inte har någonting att göra.. Antingen klipper jag sönder tidningar (klipper ut artister/kändisar som jag vill ha på ex. väggen) eller så gör jag en skiss eller två. För någon dag sedan gjorde jag både och, men lägger bara ut skissen, som råkar vara ofärdig. Men jag orkade inte göra mer för jag blev bara irriterad över att allt blev 'fel' hela tiden!



Men jag blev nog ganska så nöjd med den ändå, vad säger ni? Ser ni vem det ska föreställa kanske? :D






Jennifer - Team Jacob ♥

Erik grönwall :) ?

filippaa'

åååh, vad bra du ritar :O :D!

kram<3

Jonna

Sjukt fint ju! :D Du är ju grym :)

Och självklart är det Erik Grönwall ;)

evelina

erik grönwall kanske? (A)

Vera - foto&musik-blogg

Gud vad fin teckning! Det är nog erik grönwall?

Johanna

du är ju typ sjukt bra på att rita!

jessica

haha, så sant ;) härlig färg på din blogg! o snygg skiss!

eveelii

Vad fin!

Jag vill också kunna rita ._.

Erik grönwall är det väl ? :D

Alizz

Shiieet Va snyggt du ritar O.o ='D

Keep up the good work =3



Hade bäst! ='D



Peace Out//Alizz ^.^

emmyg

fintfint :D

linda

gud vad snyggt du ritar

josephine

Oj vad fint du ritar:)

Johannah

Shit va duktig du är på att rita,

härlig blogg!

katta

fint ritat, man ser fan klart att de är erik grönwall! =D

elin

åå fin! =)

Sandra Dermark

Jag behöll skorna. Kunde inte mä att lämna tillbaka dom, skitfina! Och sköna :)



Vad duktig du är! Skitfint verkligen.

M I L L A

Ja, visst är den! Gud vad fint du tecknar :)

Elin H

Fin blogg du har.



Sophia Phuong♥

Jätte fint ju! hur kan du rita så fint :) när jag ritar blir ögonen mest missbildade x)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback