Musse Pigg VS The Clash?





Hittade den här söta musse pigg 'samlarfiguren' igår och tyckte den var cool.
Men först nu såg jag att den är gjord som en hyllning till bandet Clash!
Det är svårt att slå The clash's berömda omslag till London Calling, men Musse klara det utan problem, hihi. 

Guitar Mickey är ca 50cm hög (ganska stor alltså) och lär ju vara rätt cool att ha stående i fönstret/hyllan.
Jag som trodde att musse var en snäll och omtänksam mus, här bevisas ju motsatsen ^^,






Jeanette

Musse :)

Jonna

Gud vilken snygg blogg :)!

M.Nathalie Svensson

Ja, jag tror jag ska köpa den :)

jonna

bra blogg, händer i sommar?

kolla gärna vår blogg :)

Frikadellen

I fortsättning skall alltså den tuffe svara på frågan -"är du man eller mus" -MUS!

Karin

haha vilka coola!

Wiilow foto-tankar & känslor

Hej igen =)



Å cooola å fina Musse, håller med dig =) Kram

Alice

Guud! Vilken fin blogg asså :D gillar den rosa grejen haha

agnes

älskar the clash men man kan ju inte förneka att musse är coolare än omsalget;)

vilken fin blogg du har :)

Linda

oj, jag vet inte vad jag ska tycka om det egentligen, haha. alltså.... älskar The Clahs, men känns lite "vafan?" när Disney gör någon gullig version av London Calling.



fasen vad bitter jag verkade nu!

Madeleine

Grym! Vart hittar man den?

Honi

The clash tycker jag är coolare :p musse känns så out-of-character om du fattar ^^

MaryCaroline

Haha, den skulle man vilja ha :)

Bella

haha så cool :P

Tommy

Väldigt uppfriskande att se Musse gå lös riktigt ordentligt också. Man kan inte vara lugn och behärskad hela tiden :-)

Jasmine

Gud, vilken fin design du har på bloggen. Så himla många söta bilder i din header. >.< <3



Roligt att Musse hyllar bandet! :)

Kram

Ellie

Haha, fan va coolt! :)

Malin

ah vad rolig variant! Det finns ju ganska manga att samla nu ur den officiella kollektionen. <3 Jattekul tycker jag.

Ida We

Hah cool! Men den ser ju inte ut att vara så stor :P

eellaaa

riktigt ball :)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

nej vad coolt! älskar ju clash!

Emorroidi

Nja vet jag inte om jag tror, Det är väl fler rockstjärnor som har intagit den positionen.

Elvira

Skittuff! Synd bara att gitarren och ansiktet inte sitter precis som på omslaget, haha. petig



Ha en JÄTTEbra dag, kram. <3

Z

Me like!

Elvira

det var en kul idé & söt figur.

Anonym

Är det en hyllning på riktigt eller du som ser en likhet? Är det en hyllning på riktigt så tänker jag så här ... punk vr kommersiell verksamhet .. hum ... får inte ihop det hela.

Manlig Livstil

Dåligt ballt.

Linda

Ah vad ball,dyr?

Kika gärna in i min webshop http://www.beautyinsideout.se

Anna

Haha, nej vilket tokigt sammarbete. Ungefär som när Hard Rockcafé sammarbetade med Hello Kitty. :D

Anna

Haha, nej vilket tokigt sammarbete. Ungefär som när Hard Rockcafé sammarbetade med Hello Kitty. :D

Junitjej

Söt!

emelie

Det behöver ju inte vara en hyllning till The Clash, det är ju en allmänt känd grej inom rocken att slå sönder gitarrer. Pete Townshend i the Who var den första som gjorde det på scen 1964. :) Hyllning till rock kanske!

kolakatten

hahah,coolt,men han ser ändå ganska liten ut:)

angelica

ohh snygg. vart hittade du den? =)

Tina

cool, var kan man köpa den?

Martina

Meen du, tufft :)

Tyvärr gillar jag inte Mussepig men tanken är god :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback