Hemsk människa



Usch vad hemskt, jag blev så jävla förbannad och ledsen när jag såg denna video!
Hur kan en människa göra så mot ett barn, som dessutom inte gjort något fel alls. Hon (barnvakten) måste ju ha något fel i huvudet, för en frisk människa skulle väl aldrig behandla någon på det viset, speciellt inte ett hjälplöst litet barn!!!

FYFAN alltså, jag kommer nog aldrig skaffa barnvakt åt mitt barn, ALDRIG.
Tror inte det skulle behövas heller men ändå...






dlc

vilken männniska asso !

bea

Fy vad hemskt!!! Hoppas hon hamna bakom galler!

Sv: Okej tack!=)

malin

shit vad hemskt, gör verkligen ont att se klippet.... man får riktigt magont. :/ fyfan för såna där människor!



Trevlig blogg förresten! =)

Jennie

sv: tack, eller vad man ska säga.. haha =)



Nej men herregud, hur fan kan man göra så? mot ett barn dessutom? Gud, om jag får barn i framtiden får bara min familj passa barnet.. usch :/ fick en klump i magen av att se detdär.

jannice

fy vilken hemsk video. :/ Vred om i magen på mig när jag såg den....

Karoline

Men gud ! mår hon bra av det där eller ?! stackars lilla barn!!! :o

zahra

oommg !

stackars barnet , va fan mår barnvakten bra ?

dt fan bara ett litet barn ;o

fiiick faan tårar när jag såg dt ;/

fyfan för såna määniskor ...



fiin bloggg !:D

Anonym

Usch fyfan! Vad hemska människor det finns!

Fin blogg :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback