Lock för öronen!

      

Jag har lock för öronen, har haft det i stort sett hela helgen och jag börjar tröttna på det. När folk pratar så låter dom precis som Wall-e i min öron. Sjukt störande, jag vill tillbaka till 2010 där det inte finns några talande robotar...

Vad kan man göra för att det ska försvinna?!

Har gäspat och gäspat, har använt tops och allt möjligt men det hjälper inte!





fanny

jättefin blogg du har! :)

LIFE

filmen som du såg för ett tag sen "dark mirror", var den bra? måste hitta en bra skräckis :)

Anonym

Sånt där är så jobbigt. Testa att tugga tuggummi riktigt ordentligt så det känns i käkarna. Slå lite lätt på öronen när du ligger på sidan. Vet inte om det funkar, men det är typ så jag har gjort någon gång. Nån gång så kommer det att försvinna. =)

Linn

sjukt störande med lock för öronen ;/



men vilken klockren bild ! haha

SARA

jobbigt med lock för öronen ;/ vet inte hur man får bort det, jag brukar bara gäspa så försvinner det

E d i t < 3

Tugga tugummi det brukar hjälpa ! <3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

Jätte fin blogg <3

http://Ebbiit.blogg.se

Bloggarmaja

hahahaha :) tuggar tummumi :D

Suneeta & hunden Chanel

Hoppas att locket från öronen försvinner snart! =) För det är sååå jobbigt att ha det, tro mig.

nath

Testa tuggumi annars brukar det försvinna efter ett tag:)

Wiilow Foto- Tankar- Känslor

Hej becc!

Ja, absolut HISS!

Girly

Älskar de kläd märket :) Inget hot läkare :(

eliise

hiss och jag vill verkligen ha bikinin :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback