Ensam hemma

Vad kan man hitta på en söndag kväll, när man är helt ensam hemma? Lägenheten är så mörk och tom, läskigt ju! Vid såna här tillfällen ångrar man ibland alla skräckfilmer man sett. Usch usch usch..

Men kanske ska öppna min "Äntligen Lördag" påse och klicka igång några disney filmer och bli barn på nytt.
Hur mys låter inte det? Vilken disney film är eran favorit?

    





amanda

hihi vad trevligt :)

danne

Hmm jag tror jag gillar aladin filmerna hehe

Anonym

lejonkungen e bra .. och toystory.. fast vet inte om de e disney :P

em

Jag älskar nog de flesta Disney-filmerna, de är ju bara helt underbara:):) Vilken e din favorit då?=)

hermy

fin blogg

Isabella ♥

Askungen gillar jag :D

Linda & Poppis

Åh så gott det såg ut med godis. Ha en mysig kväll!

Vendela

Jag älskade lilla sjöjungfrun, minnen det ! Men alla disney-filmer tar en tillbaka (:

Malin

Vilken disney film är inte bra? :D kärlek åt dom! <3

Emma

Åå, älskar disney-filmerna! Har faktiskt ingen speciell favorit :)

Karin

mysigt:))

Madeleine

Jättefin design! :)

Moa

skit fin blogg!

marie

det är ju så många disney filmer som är bra. nu har jag iofs inte sett alla, särskilt inte de som är lite nyrare. borde kanske göra det :)

Miranda

Kul... fin blogg du har..besök gärna min ;)

emma

Robin Hood och Lejonkungen 2

Karoline

Typ jätte många!

Lejonkungen 1 och 2, lilla sjöjungfrun, anastacia, snövit, bernad och bianca, aristocats, alica i underlandet, m.f. ^^

Anna

Skönheten och Odjuret :D

vilken är din?

Sofia

fin blogg:) kommentera gärna min:)

IJDVJSDILO

Åh, det är många, men dom som toppar är nog Atlantis, Björnbröder, Lejonkungen, Skattkammarplaneten, Chicken Little, Aladdin, Lilla Sjöjungfrun och Oliver & Gänget. :)

Nattiiisssssss

Lejokungen! klart!

Häggan

Fin blogg :) Som alla andra älskar jag med Disney, skrev om det idag! Håller du inte med om min topp 10 lista? ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback