Silikoninlägg istället för träning!

Detta är inget nytt för resten av världen, men det är en nyhet för mig iallafall. Att män (och även kvinnor) kan lägga in silikoninlägg i armar och bröst för att se biffiga ut utan träning, jag hade aldrig tänkt på att man kanske kunde göra så förens nu. Men tydligen så går det!

Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det, det är nästan lite löjligt. Killar kan träna och lätt få muskler men tjejer som opererar brösten kan inte precis träna brösten så dom blir större, det går men det är nog större chans att man tränar bort brösten om man redan har små!







Karoline

:s jag skulle aldrig göra det XD

Vad använder du för bildstorlek när du gör headers? :)

Freddee

Kallas GYM, <----- mycket bättre!!

emma.

en nyhet för mig oxå! hade ingen aning om det ;)

kajsa bieber

gud vad... fail?

hör inte alls hört talas om detta, jag heller.



Martin Törnfeldt

Ja, jag har både läst o sett klipp med liknande implantat, bara dumt! Träna och ät rätt!



/Heyhomartin @ bdb

Honi

Men gud så löjligt med "Muskel" implantat :p

Fanny

jag tcker minsann de där e lite överdrivet. :P

Josäfin :>

Men shiiet :o Gud, har jag aldrig tänkt på :o

Chayenne

åh fy va äckligt! Big no! Nej gymmet är mycket bättre :)

Linn

Gud så löjligt! :/

Hellena

ingen nyhet, det här har man kunnat göra i flera år. även silikoninlägg i rumpan för både killar och tjejer

CECILIA'

Bättre att gymma!

Maja

Känns lite smått tragiskt.

Marcus

Herregud! Någon gräns lär de väl dra?



Vad är nästa? Implantat för bättre fötter`?

Sanni

Nej usch! Så fake! Vi man se stark ut så ska man vara stark också & inte ha ett par äckliga sillisar. Haha världen går ju under alltså.

Maria

Lite dumt tycker jag, vill männen ha muskler tycker jag att dom gott kan få jobba för dom. Fast vissa män är ju väldigt klena och har mycket svårt att bygga muskler, så man ju förstå att det kunde vara lockande för dom.

Johanna Levander

jaa, snyggt men VÄLDIGT fejk!! :P

hannah

Sjukt löjligt! Å andra sidan så tycker jag är det är töntigt att pumpa in saker i kroppen över huvud taget. Bra å andra sidan för den som är fåfäng och kanske har svårt att få muskler/inte har tid att träna upp dem

LINA K

Nej herre gud! Om man är för lat för gymmet så får man skylla sig själv!

Robin

Nu får det väl för fan i helvete räcka...träna istället er jäkla lökar!

Nezen

HAHA det där var nog det mest patetiska idag..

Fast när man tänker efter: det är många kvinnor som fett suger ist för att träna.. Fast ifs oftast på ställen som är svåra att få bort fettet ifrån, men ändå!

Mellisaurus-[rex]

Lite fail :P men om man vill impa på killarna så får man väl göra det. För 90% av all fåfänga är riktat åt ens eget kön. Så killar vill se snygga ut för andra killar, tjejer vill se snygga ut för andra tjejer :D

maria

nej men lägg mer. det ska träna mer.

dock upptäcks deras fejk muskler om de ska lyfta något :)



själva brösten kan man inte träna då de inte består av muskler.

men de ligger ovanpå muskler och de muskler kan man träna. dock blir det endast en marginell skilland. de blir oftast mindre..

Viktoria

"Älskling lyft mig, du är så stark"

"Ehh.. ja vänta.."

-duns-



Nej, jag tror inte detta låter som en vettig idé :(

Emma

Det var en nyhet för mig med!

Julia

Men seriöst?! Träna gör man väl främst för att må bra och vara pigg och hälsosam, att man ser bra ut av det är ju bara en bonus! Helt sjukt vad överdrivet allt är..

Micke

Vore ju ett personligt fiasko om jag själv utsatte mig för detta, vad händer om nån ropar efter en stor stark kille som kan hjälpa till och man inte ens orkar lyfta en kastrull ens ??

Humle

Uwe,, en stor DISS till det ! ;)

Capoeira Luta da vida

Det här är jättevanligt i Brasilien - fast där är den mest populära plastikoperationen att lägga silikoninlägg i rumpan...eller så köper de push-up trosor!

My

Jag tycker inte det låter speciellt hälsosamt.

Ninelin

No no no!!! Helt klart över min gräns. . .

Sanni

Man kommer ju lätt märka om killen är stark på riktigt eller inte. Löjligt tycker jag att det verkar. Precis lika onödigt som att skaffa sig bröst som är större än sen egna huvud.

Bra sagt där, att det inte går för tjejer att träna till sig större bröst. Bröstförstoring kan vara en stor lättnad för en tjej som blivit mobbad för att hon haft så små eller typ inga alls. Eller om man haft olika stora bröst.

Men killar ska träna om dom vill vara lite biffigare. Lite konstigt om killen ser skit vältränad ut, och så är hans tjej bättre på typ armbrytning än han :'D

Nathalie

Jag skulle själv aldrig göra det, men måste erkänna att det såg bra och naturligt ut på bilderna :)

Celie

Aldrig hört talas som detta! Då är riktiga muskelkarlar trevligare att titta på, märker ju direkt om musklerna är "riktiga" eller ej!

Nej, tackar vet jag gym!

Anonym

Du har en poäng i det du säger men jag kan tycka att det är upp till var och en vad man gör med sin kropp och sina pengar! Jag har själv gjort plastikoperationer och är super nöjd,har inte ångrat dom för ett ögonblick,tvärtom borde gjort det tidigare..Folk tycker så mycket i överlag,så jag har bestämt mig för att göra precis det som passar mig och mitt liv :) Ha det gott!

linnéa

haha, nja.....

Sara

Seriöst? Tänkte inte på att killar kan göra det?



Förresten, har du några tips när det gäller att koda in bloggdesigners? :) Skulle vara glad om du isf svarade. Eller länkade till ett inlägg ifall du nu skulle ha ett upplagt här ;)



Btw. Bloglovin? :D Jag följer iaf dej!

Hafsa

Haha,seriöst. Hur kan man vara så lat? ._. Gå och styrketräna om du vill ha muskler.

Barre

Fyfan vad lamt! Man är ju verkligen lat om man gör det där!

emma

om bröstimplatat är okej så är muskelförstoring också det :D Fejk som fejk ;P

Emma

Det har jag hört talas om för länge sen och jag tycker det är sjukt osexigt

hanna/hansken

äckligt! tränna på gym i stället!

Laks

Alla människor som känner att dem vill göra en operation endast för att dem ska se bättre ut, borde gå i terapi. Det är insidan som behöver behandlas, inte utsidan. Jag tror definitivt att alla som är fixerade vid sitt utseende egentligen bara vill bli bekräftade, och det borde dem kunna bli på ett annat sätt än att försöka se ut som en docka.

Kimmy

Det där är ju lika äckligt, oäkta och tragiskt som det är att pumpa bröst och läppar för tjejer. Löjligt!

Malin

Makalöst! Att man kan gå så långt...



Hoppas allt är bra med dig. Söt blogg du har! Må så gott!

Mina

Tja, kan man ha plasttuttar kan man väl ha plastmuskler med? Fejk som fejk liksom. Spelar väl ingen större roll varför man vill ha större "ditt eller datt", jag tycker det är helt upp till personen.

Och visst finns det killar som har svårt att bygga(snygga)muskler, av olika anledningar!

Georg Hendrix

men fan. Måste det finns så mycket "onödiga" skönhetsprodukter?



Kan man inte lära tjejer att killar kan vara "snygga" utan att stora muskler (så de slipper sånt här).



Kan inte folk förstå att små bröst kan vara grymt sexiga! (därav behövs OFTAST inget silikon där heller)....



Jäklar vad trött jag är på alla "förbättringar".. det finns INGET sexigare än en naturlig tjej som trivs med sig själv :)

em

nej fy va.. fejk. Ne ush va lurad man skulle bli om man träffade en kille som såg vältränad o frisk ut o det till slut visar sig att han inte tränar allt utan bara fejkat sina muskler..? :P

Miranda

Eww. Riktigt ska det vara! Vill man ha silikon i så är man ju lat. :)

saga

haha, nää vad pinsamt för killen sen om alla tror att han är asstark och så visar det sig att han är sketasvag när han ska börja lyfta grejer :(

Fia

Jag har opererat brösten. Blir jag automatiskt äcklig för det? Gud vilken korkad åsikt. Om det nu är så att man mår dåligt över eller har komplex för något så är det väl jättebra om man kan göra något åt det? Sedan kan jag väl tycka att man är lite lat om man väljer att förstora något som man kan träna upp men alla har ju inte samma förutsättningar att bygga muskler.

Fia

Rebecca det var inte dig det var menat till utan dom som har kommenterat. Du har ju inte skrivit något om att det är äckligt.

sofia

Usch, det här tyckte jag bara kändes läskigt och äckligt! :O fast det är väl egentligen samma sak med brösten.. fast muskler kan man ju träna så att de blir större...

kerstin

<Det är väl bra att man kan ordna till det man har komplext för.Men oftas ligger det inte där utan i huvudet.Man måste jobba med sig själv kram

Nadja

Haha, vad löjligt! Men visst, om det är okej att tjejer får lägga silikon i brösten för att få dem större är det väl okej att lägga silikon i armarna också? Man ansvarar själv för sin kropp, så om man tycker att det är nödvändigt att ha fejk-muskler och fejk-boobs, okej..



Men jag skulle aldrig pumpa in silikon i min kropp..

Nathalie

Nej jag skulle inte vilja att min kille stoppade in "fejk muskler". Det är väll ingen som föds med muskler men det går ju att träna sig till?

Däremot bröst som du skrev är inget man kan träna sig till.



Skulle skämmas om min pojkvän stoppade in silikon för att se biffigare ut:P

Ellen

Det har jag heller aldrig tänkt på att man kan göra.. Men det är ju helt sjukt ju...

Maol

Vad gör de om inläggen spricker? Det måste se väldigt konstigt ut då.

Anette

Herregud, visste inte ens att man kunde göra så.

Haha, varför inte träna så att man får riktiga muskler istället..? :P

Emma

Det där lät äkligt tycker jag, stoppa hur mkt som helst i tuttarna men i mina armar hamnar inget silicon :/

Anonym

men gud vad bögigt. orkar man inte skaffa en snygg kropp ska man väl ingen ha!

Annie

Höjden av lathet! man blir så besviken på att folk gör så här! Bröstförstoring och sådant kan jag förstå lite iaf iom att man då förstorar något som inte kan förstoras i vanliga fall..

shawbo

Omg jag vet om kvinor som opererar sina bröst läppar lala men har aldrigt hört talas om att män gör det

amanda constance - en jävla bra modeblogg

jag har hört lite om det tidigare och tycker det är riktigt fånigt. med risk för att låta dubbelmoralisk tycker jag faktiskt det är mer okej i brösten - om man håller sig till en proportionerlig storlek. i brösten är det ju ändå bara fett, så det är inte så stor skillnad på det och silikonet men i armarna har det ju ingen funktion, eller alltså - man blir ju knappast starkare. om som du sa - det är ju lättare att träna upp muskler än att på ett naturligt sätt få större bröst.

sara

det är jätte töntigt, verkligen vägra träna. hur lat får man va?

Nicco

Tja, det är väl ungefär lika okej som att kvinnor sprutar in silikon...

Henke

Borde inte musklerna bli lite "sladdriga"? Skulle aldrig för mitt liv göra det i vilket fall som... Snart sprutar dom väll in skiten i pungen för att den är för rynkig? Nä, någon måtta får det vara mina vänner!

Hanna Engstrand

Jag tycker det är exakt samma sak som att tjejer sprutar in det i tuttarna! Dock tycker jag silikon känns ganska fake..

Rebecca

Shit,vad sjukt..Det kallas en rejäl dos med lathet det..Rejäl diss är detta :P Ha det bra,kramkram :)

Karoline

Förstår inte hur man INTE kan tycka det är okey?

När folk tycker det är "upp till var och en" att förstora brösten eller läpparna. Men fjantigt att skaffa snygga armar? What!

Marie-Louise

Egentligen är det helt upp till killen tycker jag, det är hans val. Men tyvärr har jag sett program om detta på BBC Life och tex, bröstimplantaten som används på killar för att de ska se ut som muskler såg mera ut som kvinnobröst, tyckte jag. Sen blir det ju väldigt konstigt om en väldigt smal kille har värsta armmusklerna.

maja

aldrig hört talas om detta :O men det är väl samma sak att göra detta som när en tjej opererar tuttarna tycker jag..upp till var och en :) kram

sandra

Det där är så omanligt.. D:

Almorranas

Haha, ja allt går tydligen bra:)

Erre♥

Hej!

Gillar din blogg :)



Jag tycker inte att silikon är normalt alls...

eline

nej usch va gay

amanda.

din blogg är tummen upp! :)

Johanna

hehe vilken lathet att operera in muskler x) haha helt sjukt

MaryCaroline

Usch säger jag! Att vissa killar opererar in silikon för att det ska se ut som att de har bröstmuskler har jag sett förut, och jag gillar det faktiskt inte. Men att göra likadant med armarna har jag inte sett förut och det är ju nästan ännu värre.

Patricia

Jag har seröst funderat på att fixa boobsen. Sen jag hatar silikon ;/

Mr Speakerphone

Känns verkligen som att man är otroligt lat om man måste operera in muskler, då föredrar jag att vara smal och träna på gym.



Visst kan väl vara förståeligt på sätt och vis, om man tränar mycket men ändå inte tycker att man märker av någon muskelökning. Men då kanske man ska ta och vända sig till en personlig tränare samt en dietist istället för att ta till silikon.

Jelena

Haha, tycker det verkar fett löjligt. Gå till gymmet bara

Carolina

Haha, så jävla fult :P

Wiilow [foto tankar känslor]

Hej!

Oj, det visste jag inte att man kunde göra, men jag tycker inte om det. Bättre för hälsan att träna än att lägga i silikon.



Läste också att du läser hästin på naturbruk. Sj gick jag på Uddetorp i Skara.

Cami

fan vad töntligt... och fejkat. Går väl aningen i överdrift. Bevisar bara hur jävla fixerade folk blivit pga skönhetsidealen.

Och tänka sig sedan när silikonkillen med machoga "muskler" ska vara med i armbrytning? Om han är av den sorten som inte tränar ett skit, då är det synd om honom :D haha förnedrande?!?!

så jo, silikonmuskler is for pussies.

wazup /♥ shawty

whaaaaat?! SÅ JÄVLA TÖNTIGT!

Skulle fan aldrig göra det...

Helene

Såg en dokumentär om det där o det ser rätt skevt ut om killen sen går upp i vikt o de där inläggen ligger runt en massa fett.. :/ urk. Håller med, tjejer kan ju inte träna upp sina bröst större men muskler kan alla få mer eller mindre..

Anne

Mhm.... i USA gör dom allt möjligt underligt

elfina

intressant ämne, men visst ska killarna kunna lägga in lite silikon som "muskler" om vi tjejer kan lägga sillisar i brösten, håller du inte me?



rättvist=)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback