Skiss 2/9-10



Här är då skissen som jag påbörjade igår kväll men som jag "avslutade" idag, blev inte riktigt nöjd med den så jag gjorde inte klart hela. Men den vart ju inte helt fail heller så haha jag är väl nöjd som det är.

Skissen ska föreställa den underbaraste mannen in the world liksom. Shia LaBeouf.
Gosh jag tröttnar verkligen aldrig på den mannen.

<- som ni ser så är min skiss inte så jättelik originalbilden
(klicka på bilden för att se i större format)





R

Jättefin teckning, du är jätteduktig! :)

Sv: Jo, Toy Story är ett måste ändå, eftersom det är den typen av film, som man - oavsett om den är vidare bra eller ej - måste se.



Allt bra med dig?

Kram

william

vad fint du ritar:DDD

hur mår du idag då:D???

Frida

Shit, jättefin(Y):)

HANNAH - CHECKA BLOGGEN VETJA! :D

Du målar jätte bra! :D



allt bra?

llinnéa :)<3

Hej, mycket fin blogg :) Kolla&läs min blogg! (:

Ha det bra! kram!

Josäfin :>

Wow snyggt! :D

Skit frän blogg :)

MY

fin blogg :)

allt bra med dig?

Anonym

guuud, sjukt snyggt ju!! :O hur gör du egentligen? några tips och sånt??

Anonym

Du målar sjukt bra och din blogg är jättefin :)

F . Molnar

du är verkligen jätte duktig på att rita !

Karoline

Socker söt! <3

Anonym

du är inte helt ute och cyklar, det är bara ciggaretten som ser lite wierd ut, förutom det, jättefin!

matilda

vilken fin blogg!

du ritar riktigt bra oxå :)

Emma

Tyckte det såg ut som Justin Timberlake först :D



Men det var jättefint iaf, du är duktig!

Cassa :)

Jätte fin ju ;o

SUNDAYS WITH YOU<3

Du är duktig, riktigt likt faktiskt! :)

Effi

Gud va fint du ritar :D (y)

Emelie

han är så jävla het!!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback