Gula kycklingar är trevligare än vad man tror ;)




Idag när jag var ute och gick i eftermiddags solen så stötte jag på en kyckling!
Den var lika blond som jag, vi kom bra överens och är nu jättebra vänner. Fin bild på oss va?... 

Nu ska jag ta och packa ihop alla mina saker inför imorgon, för då är det en bussresa på 13 timmar som väntar!
Mucho trevligt (eller inte). Tur att jag har sällskap hela vägen iallafall.

 






Hanna :)

Söta ni är tillsammans! ;)

Karoline

Nawi va söt! :D

Josefine

oooj va lång bussresa, vart ere du ska? :)

Sara

Fin bild :)

ellen ~

vad fin bild ;D haha

M E R E I

- awh vad söt bild!

Yasmin Godoy

Sv: Tack desamma!

Skit gulliga tillsammans :)

Öregrundarbloggen

Hej, hej Rebecca!



Jag råkade också på en märklig fågel häromdagen. En stor jäkel - och grön:

http://oregrundarbloggen.blogg.se/2011/april/den-grona-jattefageln.html



Välkommen till Öregrund att mata "pippin" :)



/ Yvonne

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback