Julen varar ända fram till påska



Alltså.. Wazzup med mina ansiktsuttryck? Haha gosh, jag är så jäkla snögg!!
Det är meningen att jag ska dissa påskgodiset. Ska föreställa "tummen ner" men ta det hur ni vill!

Påskgodis är det vidrigaste godis jag vet, ingenting är gott. Verkligen inget, varför inte bara ge oss stackare vanligt & GOTT godis?
Nej det är minsann meningen att man ska lida.. *höhö* 






♫♪ Sandra T

glad påsk (:

Rebecka

man kan ju köpa påskägg och fylla med gott godis ;)



sv: tack så mycket! :)

Malin & Amelie

Glad påsk, och ha en trevlig kväll :)

M E R E I

- Glad påsk snygging!

elinajanhede

Glad påsk!

Paulina

Haha joo, man äter typ bara lite av det som finns i påskägget, resten är inte gott^^ Det suger att man äter så mycket. :(

Anonym

Min mamma köpte ett glas-ägg som hon lade god choklad i :)

Josefin

Vilken nit. Om man ska ha gjort sig mödan att sälja färdiga påskägg kan man väll åtminstonde se till att fylla det med gott godis (:

Annika

Haha håller med dig. choklad äggen är så vidriga och ändå mosar man i sig skiten..

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback