Hollywood forever cemetery

Hollywood Forever Cemetery, ännu ett ställe jag måste besöka innan jag dör!
Att posa framför den ursnygga Johnny Ramone statyn skulle ju vara så grymt coolt, to die for?! Ramones in my ♥ Men att få se skräckfilmer på en utomhusbio som dessutom är placerad på en kyrkogård är ju ändå lite av höjdpunkten, hur läskigt coolt?!




Kyrkogården är ett av de största landmärkerna i Hollywood och tusentals människor från hela världen åker dit för att besöka denna minnesplatsen där hundratals av Hollywood största stjärnor finns, även Paramount Studios finns byggd på "baksidan" av kyrkogården.






caroline

Det skulle vara fett grymt att åka ditt :) Men jag hade ingen aning om att det där med utomhus bio fortfarande fanns kvar :O

Malin

jag vill också till Hollywood! planerar på att flytta dit om ca 2 år.. :D

M*

- åh jag vill också dit! så himla coolt! kram!

josephine

Fin blogg!

Allt bra? :)

maggan

kul :)

Pem

Men gu' vilken mysig blogg du har!!! :D

Kyrkogårdar kinda freaks me out men det där låter naaajs ;)

Rebecka - en fotodagbok

åh,hollywood! hade verkligen varit en dröm att åka dit! likaså new york,hihi (:

Annie

Låter riktigt kul! är det en sån resa man kan boka som innehåller allt? :D

Mikaela

Kul med ett Ramones-fan! :) Ramones är en av mina personliga "Big Four", men jag vet ingen annan som gillar dom spec mkt.

Vina

Ja, det är verkligen ett ställe innan man måste besöka innan man dör :)

Elin

Vore coolt att åka dit! :)

sarah

ja, skulle vara skit kul att åka dit

maja

Oj, ja dit skulle det vara skitkul att åka!!

Hannah

Hahahha ! Nice :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback