Tiamo!



Jag fick ett par nya skor av Emil idag, som jag planerar att ha på nyår.. Var tvungen att tröstshoppa lite eftersom jag inte hittat någon klänning till nyår än! För den jag beställt kanske inte hinner komma fram innan nyår! Det suger ju ganska jäkla mycket.

Skorna är köpta på Scorett och är av märket Tiamo, som förövrigt är lite av mitt favoritmärke.
Dom har oftast väldigt fina skor!






rebecca tjäder

Ja verkligen :D fina skor!

Sara

Snygga! :)

Alycia

Tiamo har grymt snygga skor! :D

jenny

Sv; Tack så mycket :) Gillar skorna supermkt. själv funderat på ett par faktiskt!

Maggie&Louise

Snygga skor!

Karin

Vilka fina!

Paulin

jätte snygga!

Natalie

underbara!

Sara

Grymt snygga! :D

Collarbones

Snygga skor!!

cajsa

S.N.Y.G.G.A.!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback