HK våfflor

Att jag gillar HK så himla mycket och bloggar om det mycket på senaste är helt enkelt någonting ni får leva med.
Det här våffeljärnet skriker mitt namn och vill att jag snarast ska adoptera hem den (med andra ord köpa den)


Och om jag köper den så hoppas jag att den ger ännu bättre resultat än vad min H.K stekpanna gjorde.
På bilden nedan ser ni hur mina pannkakor blev med stekpannan! Vill ni hellre se hela inlägget,klicka här






Malin

haha, vilket gulligt våffeljärn:D

Erika

Haha sjukt häftigt voffeljärn ;)

F R I D A

Vart kan man köpa dom där? :D

Suneeta & Chanel

Vilket sött våffeljärn! :D

ellan

snygg header med söta katter :)

camilla

Gulligt :D

Amanda

Men gud! Enligt mig är detdär bara sjukt!

Caroline

fett sött våffeljärn ^^

Lisamarie

men gud vilken gullig!:D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback