Fräscht Gaga...

Lady Gaga gör verkligen allt för att sticka ut, hon håller på att skapa en egen doft (parfym) och gissa vad den ska dofta? Sperma, svett och blod, bland annat. Kan hända att det tillkommer andra, som enligt henne luktar 'gott' 



Jag skulle då inte vilja gå runt och lukta (ursäkta språket) nykn*llat mensbarn. Parfymen kommer däremot inte ut förens 2012. USCH GAGA du är verkligen inte fräsch!

UPDATE: Nej det är inget skämt, finns flera skvallertidningar osv som skrivit om detta, och Gaga har även skrivit på ett kontrakt med parfymföretaget Coty inc.

LadyGaga.se , Expressen, Nyheter24





Leia ♥

Är det ett skämt? :O

SHORTYS

jag säger då det. Ogillar hennes image och person som fan. musiken är bra, men hon måste lugna ner sig haha hon gör bra m usik även om hon inte skulle sticka ut sådär!



vidrig parfym.

Malin

Fy tusan vad VIDRIGT! :S

Annika

Usch fy tusan!

Leia ♥

Usch vad äckligt :S

theréshanning

fyfan vad äckligt med gagas parfym..

khangkheng´s

HAHAH okej ?

Lisamarie

sv: tack!

jag kommer inte köpa den där parfymen iallafall :o

malin

Jag undrar faktiskt hur de ska kunna få den kombinationen att lukta gott?

TTyyrraaaaa

eeuuwww :/

~ Alina Philosophia ~

Men fyfan. Visst, hon försöker vara udda. Det där däremot var bara väldigt, väldigt äckligt... :c

Cecilia Rydell

haha ofta?! ;o

Pernilla

Haha fyfan vad äckligt! Lär ju inte sälja så bra..

Anja

Wtf, det var det sjukaste...?!

Art By Tina/Tina Axelsson

Katterna i din header är förfärligt söta, jag hade en sådan sköldpaddsfärgad hona när jag var liten, fick henne när jag fyllde 1, hon var min ständiga följeslagare tills hon gick bort när jag var 16. katten på bilden påminner väldigt mycket om henne, blev nästan lite tårögd, kan fortfarande sakna henne något fruktansvärt.

Robin

Och där försvann min mataptit...

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback