Katy Perry's nya hårfärg



Sockersöta Katy Perry har färgat håret, och det ogillas starkt från min sida! Tycker inte att det passar henna alls.
Jag hoppas att hon snart inser sitt "misstag"  och färgar tillbaka till sitt gamla jag, åtminstonde mörkare.

Hon behöver inte vara blond för att se ut som en barbiedocka, hon lyckas ändå!

Vad tycker ni? Hiss eller Diss?





FELICIA

Håller med, hon passar sjukt mycket bättre i svart hår!

Gabriella - hårdrockare ut i fingerspetsarna!♥

jag tycker faktiskt att hon passar i båda, fast hon är självklart snyggare i svart :)



kram

novell blogge

JAg tycker att hon är fin i ljust hår! :D men hon passar sjukt bra i mörkt också :)

mikkis

tycker hon är skit snygg i den nya färgen :P

Nicki

hon är finare i sitt mörka hår

Josäfin :>

Gillar det nya, liiite mörkare skulle dock vara snyggt =)

Emma

Har för mig hon egentligen är naturligt ljushårig, men håller med, hon passar bättre i mörkt. Åtm när det är lite halvmisslyckat som det här orangeblonda...

Linnea

diss :/ Finare med mörkt.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback