Save the world


Första gången jag tittade på videon till den här låten, gud så fin. När hundarna räddar och tröstar människorna som blir utsatta..
Vet inte om det är jag som är lite överdrivet känslig, men det var fan lite rörande :'). *snyft snyft*

Jag vill också ha en hund, som kan trösta mig när jag är ledsen. 3.15 in i klippet <3
Om världen ändå var lika kärleksfulla och omtänksamma som hundarna i videon.





Charlotte

Åh, sånt där får mig nästan att gråta också :') Djur är så underbara!

Amanda

Åh så fin. Jag håller med.

Weronika

Så fin! ;'( sorlig och djur är smartare än människor! <3

Ellenor

men oj så söta hundar

emma

- Hah, yes!



Naw, älskar den videon! :)

M E R E I

- Ja videon är så fin och låten är grymt bra! Kram!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback