Baksmällan Del 2


Har lite svårt att avgöra om filmen var bättre än 1:an.. men en sak är säker iallafall, den var sjukt bra!
Klassisk baksmälla-humor, så jävla sjuka.. Som vanligt (enligt mig) är slutet bäst, när alla fotona som är tagna visas!

Alla baksmällan nördar fattar nog vilken scen jag menar.. Erkänn?!
Stu är helt crazy men Alan är den som gör hela filmen, men apan måste ju få lite cred också *söööt*!

Betyg: 5/5






EmsT

Haha, apan <3 Jag måste nästan palla mig till biosalongerna och se den!

Sara

Jag måste se den till helgen!:)

M E R E I

- den här vill jag se!

marie

Den vill jag se :)

felicia

haha tycker jag med ;)

Leyenda

Jag skulle gärna vilja se Baksmällan 2, men det är ganska många som inte verkar tycka om den. Var den bättre eller sämre än den första?



Sv: Vad roligt :)



.Leyenda

Vanja

Fin blogg ;)

Madde ♥

Tycker oxå bilderna är det bästa :P

Miss Åberg

den måste jag se!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback