Justin Bieber parfym - Someday

För inte så längesedan skrev jag om att Justin Bieber ska släppa en kvinnlig parfym.
Dock var det oklart vad den skulle heta, hur flaskan skulle se ut och när den skulle släppas!

Men nu är allt klappat och klart, den har ett namn - Someday, den släpps i juni och ja.. ni kan ju se på bilden nedan hur flaskan ser ut.
Nu återstår det bara att se om den doftar gott!

Som sagt..Man vill ju inte att andra ska gå runt och lukta skit bara för att Fjanten mr bäver har skapat doften!






M E R E I

- så jävla löjlig reklam!

Karoline

Haha vilken reklam! XD Kunde faktiskt inte hålla mej för skratt ^^

MarcellaVictoria

Näver say näver, undrar vad den parfymen doftar, han är ju så liten att dendär reklamen nästan bara äklar mig ;DDD fiin blogg du har föresten ;)

natalie

Jag läste i kommentarerna och jag tror nog bara att ni är avundsjuka eller tror att han är en uppblåst brat, vilket han inte är!

Okej ni får väl ha era åsikter men ingen behöver skratta åt reklamen eftersom den inte alls är löjlig. Sluta att hata någon som ni inte känner! Dessutom är han grym på det han gör och han är jordnära som mång kända människor inte är. Han är helt enkelt grym!

Vannichi

Håller med Natalie!

B I E B E R FAN NR 1

Hej! jag håller oxå med Natalie! du har helt rätt. Man ska inte dumma en person efter utseendet och rösten! -TACK...<3



/Ps. IL Justin Bieber

bebebebwjojehnö

Håller med Natalie och Vannichi ! :D älskar justin bieber !! :D

Lina.

Håller också med natalie!

Inte för att jag gillar justin bieber eller så..

Men man kan inte hata en person som man inte känner!

Så går de bara inte till!

Man måste lära känna någon innan man vet hur personen är! De är så omgoget att hata någon för rösten elelr för utseendet osv!

madde

E det någon som vet vart man kan köpa hans parfym ? Blir högre glad ifall jag får veta han e min bästa dröm nånsin

Bieberbelieber

Jag vill så gärna ha Someday!

Men vart kan man köpa den? Ge mig sidan om ni vet! TACK SÅ! <3

SECRET

Hello!

I'm Justin Bieber's cousin and you should not fucking snake shit about him makes you see how it would have known about any snake shit about you ...! He calls the beaver's damn not nice and you they've written this thing must really be ashamed that you think I smell shit I'm wearing his perfume and he is hell no jerk you can be there yourself. so think twice before you write something make you and how old are you and what's your name, you must tell me or I'll home search you when you wake up I sit on the edge of your bed the next time you write something true, it will done hope you're sitting and forgive what you have written so ok ...!



by Justin Biber cousin ..!

sanna

Håller med Natalie!



Han är grym han är mitt livs största kärlek när jag såg filmen jag var när på att dö för jag grät så jävla mycket omg ni skulle sätt mig jag grät så mycket vill också ha hans parfym omg han är min dröm......!



OM HAN HADE DÖTT HADE JAG GRÅTIT VARENDA DAG OCH SÅ HADE JAG HAFT SÅ ONT I MN MAGE

jasmina

fack er jb är ingen bäver han är bäst era horor

Louise

Hej! Det har gått ca ett år sedan du skrev det här inlägget, och jag undrar, har du luktat på parfymen ännu? Den luktar otroligt gott! Kram, Louise!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback