Diggar och Dissar





* Att jag ska gå på Black Sabbaths konsert i maj!

* Att jag har äntligen fått mina välförtjänta pengar, nu är jag riiiik <3

* Betygen rullar in som dom ska, det går bra nu ;)

* Att det snart är nyår!!!!!





* Att min fina solbränna flagnat bort och jag är en blekfis igen!

* Att jag blivit beroende av C.O.D!!! Nördarnas paradis..

* Att snön inte har kommit än, det är skitkallt i onödan!

* Jag tål inte sprit!





felicia

vad är COD? :)

M*

- vill också ha snö nu :(! vill inte ha regn! kram fina du!

JENNY NILSSON

fin blogg!

Emma

Haha, det där om att vara beroende av C.O.D är ju som det är, känner igen det och ibland blir det ju alldeles för mycket när det gäller att spela så :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback