Gissa vad jag tittar på?


(gammal bild på mig)


Ganska obvious va? Tredje säsongen av Glee finns ju ute och jag fattar inte hur jag kunde sluta följa serien efter bara halva säsong 2! Men nu följer jag den igen, och musikal-tönten själv är hur lycklig som helst!
JA jag älskar musikaler! Gör inte ni?

Och btw, vad har Quinn gjort med sitt fina blonda hår!?!






S

åh, glee är såå bra :D

men jag har bara sätt halva första, så får nog börja sätta igång och kolla på lite avsnitt kanske :P

fin blogg! :)

kram!

Malin

Jag älskar Glee och musikaler så himla bra :)

M*

- Hmm.. Glee? Haha gillar inte musikaler så jag tittar inte på det! Kram!

DIANA ÖSTERBERG

Glee är grymt :D

Viktoria Zereshgi

Yes! ÅHH älskar glee!!!

Jessica - En flicka som är stark

och jag har fortfarande aldrig sett detta program!

T H E F L I N T G I R L

Aldrig sett Glee faktiskt, något du rekommenderar? ;)

emma

ja de var de :) denna musikalserie är faktiskt bra :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback