Phuket Fantasea

Vi åkte 6 timmars bilfärd fram och tillbaka till Phuket för att gå på FANTASEA, och det var det helt klart värt!
Det fanns en massa fina djur, tempel och annat roligt att titta på.. Showen som var inne i elefant palatset var riktigt häftigt! Det var en musikal/dans/teater liknande uppträdande med coola effekter. Skuggspel, elefanter och andra djur som gjorde konster och visade alla sina otroliga talanger, trollieri och annat kul. Man fick inte filma eller fota under showen, och jag förstår varför. Man måste se detta live! Rekommenderas starkt.

Elefanter är mitt tredje favoritdjur nu, dom är riktigt söta och kloka varelser! Vi fick även klappa och mata en tigerunge, och den var otroligt söt och fluffig, blev helt kär i den!

Har valt ut några enstaka foton från vårat besök på Fantasea. Kanske lägger upp flera en annan gång!

Klicka på miniatyrbilderna för att se i större format!






Klara

Gosh, längtar tillbaka till Thailand när jag kollar igenom dina inlägg, härliga bilder! Tror för övrigt att vi var på samma tour som ni, i inlägget under, när vi var där:)

Anonym

Åh där var ju jag för ett par månader sen:)

Josefine

Du vet väll att tigern som du satt bredvid och klappade på fick i sig droger via den där vällingen?

sonja

Coolt ställe!

Fin design :)

M*

- så fina ni är tillsammans :)!

Elisabeth

Åh vad härligt du ser ut att haft det =)

Thea

Å jag vill också till Thailand! Sol & Värme hade ju inte varit fel i detta vädret!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback