Skolfoto



Då har man fått hem årets skolfoton, åh herregud! Jag kan ju trösta mig med att jag såg lite okey ut på gruppbilden då. Skit kort är jag också!? Men singelfotot.. Åter igen ser man ut som en efterbliven köttbulle.

Jag hade inte förväntat mig nåt annat, för när en skolfotograf säger: - "Men den här bilden blev ju jäääättefin, den tar vi" då ligger man illa ute.





julia

Jag tycker den blev skitfin! Och jag är ingen skolfotograf;)Hahah!

moaa

du blev ju jätte söt, fint hår du har också :D

jennie

du blev väll vist fin :)

Rebecka - en fotodagbok

Jag tycker du blev megafin på båda korten! :)

Men det brukar oftast va så, vid skolfoton exempel att man tycker man ser konstig ut, men i stort sett så ser man ju likadan ut på alla kort! ;)

Anonym

nej vad söt du är!

therese

Vilket sjuuukt hår!! Vill också ha. Du blev ju jättebra? Puss

Sara

Gud vad fint ditt ensamkort blev! :)

Matilda

Fin ensambild på dig! :))

daniela

men! helt fin!

anna

nej, men du vart söt ju:)

Carro

jag tycker det blev bra!!



Ja, jag tycker absolut du ska smaka keson!! =)

sara

fin blogg, görs? :)



Fint foto på dig! <3

Jessica - En flicka som är stark

åh jag tycker du blev jättejättefin!!!

Rania

Vad fin du är!

Linnea

Det blev ju fina bilder=)

Lina

Hahah, köttbulle? Nej du var jättesöt ju!!

william

såå fin du blev:D värstra modellen:DDD



SV; naw tackar:D

Vad tycker dom om mina "Never Give Up" bilder som jag har tagit på min vän Daniela:D?

Pame

Hej!



Du blev ju fin pa bilden! fin blogg forresten du har! besok min blogg ocksa:)



//Pame

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback