New in

Wiiie jag har fått en dator av min älskling, det var nog på tiden med tanke på att jag nästan aldrig får tid att sitta framför datorn längre..
Dels på grund av våran valp. Men även på grund av Emil och hans älskade spel - Diablo 3!
Haha så nu har jag en egen dator som jag kan använda när jag vill, hur ofta jag vill! Asbra ju!

Sen är den ju megafin och bra också. Jag diggar attt knapparna på tangentbordet har mellanrum emellan varandra och att dom är så mjuka och behagliga.
Det gör det lättare att skriva och så går datorn väldigt tyst också. Det är en Samsung 3-serien 15,6".

L O V E







wilma - foto - livsstil.

Gud vilka söta bilder i headern! :)

Sara Ekman

Åh fint med rosa :)

Maria

Vad kul med en egen dator :)

kajsa

men åh, snygg datooor!!

Sarah

Shit va snygg den va! :o

bookofems.blogg.se

funderar med på att köpa den där datorn!!!

Maria

Tyckte den varken var dålig eller bra, men hade nog inte gett den en 4a.
Ettan var mycket bättre :)

Cissi

Snygg färg!
Det var ingen dålig present :)

F R I D A - M A R I A

Vilken snygg dator!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback