Fame by Lady Gaga

Lady Gagas parfym har nu efter många spekulationer fram och tillbaka äntligen skapats. Parfymen heter FAME ni kan se på bilden nedan hur flaskan ser ut. Och Lady Gagas önskningar om sin egna doft verkar ju gått i uppfyllelse, och hennes krav var ju då att parfymen ska dofta som "dyr prostituerad", med andra ord: en konstig blandning av säd och blod. Dock så luktar den inte blod och säd, men det är meningen att den ska kännas "sensuell" som efter sex. En riktig komplicerad doft som är svår att beskriva, verkar det som.
 
Innehållet i flaskan är svartfärgat och här är anledningen: - "It’s black like the soul of fame, but invisible once airborn."
 
 
Jag är inte chockad över hennes val, jag menar hon är ju expert på att sticka ut från mängden!? Däremot så vet jag inte om jag är så sugen på att dofta på parfymen! Haha. Men för er som är intresserade så kan jag ju meddela att hennes parfym beräknas att släppas i september 2012 (hela världen över).
 
 





Sara Ekman

Riktigt häftig advertising!! Men doften låter ju sådär ;)

Belmiss

aaa den kmr nog vara liiite anorlunda ;)

danten89

Cool parfym =D

mli

Spännande! Lite annorlunda. Skulle inte köpa den på grund av beskrivningen, måste nog lukta på den först. :D Vad händer i helgen? :)

Annika

Hahahaha så udda!

malva

Fin blogg! :D

flygeriburen.blogg.se

tja lady gaga har ju alltid varit lite spec ;)

flygeriburen.blogg.se

tja lady gaga har ju alltid varit lite spec ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback