Vi har blivit med valp!


Nu har vårat lilla busfrö äntligen flyttat in! Det var en lång resa för lilla Bowie, ända ifrån Skutskär till Luleå. Men hon var jätteduktig under hela resan (både bil och flyg), hon sa inte ett ord. Mammas lilla ängel..
Nu när hon har kommit till rätta här hemma så hittar hon på massa hyss varje dag! Hihi :) Och om ni undrar över hennes namn, så är hon döpt efter David Bowie. ♥
 





Sara Ekman

Så söt!! ! :)

eliin

söt!

felicia

Herreguud vilken sööt! Ser nästan ut som en liten rävunge :)

Tove

Snacka om söt!!

Carro

Nemen gud så söt!! Vilken liten björn!

mli

Aww supersöt hund!

mli

Aww supersöt hund!

Emilia

Men ååh så söt!!

AAlicw

jättegullig!

pernilla

sv: tack :)
nääää va gudomligt söt vovve, jag blev kär!!! vilken ras?:)

Svar: Hon är en shiba inu :)
Rebeckham

hollpan

söta valpar! Fin blogg vill du göra blogloving byte?kram

Élizabeth

Åh så söt! Var det svårt att flyga med en så liten valp? Tänker toapauser och sådant... jag åkte bil när jag hämtade min hund, och han spydde flera gånger så är imponerad av alla smidiga valphämtningar!

Svar: Nej hon var superduktig. Hon sov hela flygresan och bilresan satt hon och kollade ut på den stora världen genom bilrutan, allt var jättespännande :)! Däremot så kissa/bajsa hon inte på hela dygnet, men det var ju pga att nytt :)
Rebeckham

Annika

Gud så fin!!!!!!

flygeriburen.blogg.se

super gullih :)

Johannaday

Hej, vilken fin blogg =) här kommer jag kika in fler gånger! Lägg gärna min på minnet också -> www.johannaday.com

Linda

Var nog det sötaste jag sett! Vad är det för ras? :)

Tove

Hoppas att du får en bra dag!

Gabriella - Hårdrockare ut i fingerspetsarna!

sv; åh vad roligt vart såg du dem någonstans då? :D

Och gud vilken söt vovve!!! :O

Kram!

Anonym

Sååå himla söt, Klicka gärna in på min nya blogg & släng en kommentar!
sayyonedirection.blogg.se kram :)

Ebba

åhhh vad söt!

carro

de va de sötaste ja sett :))

Emma

Hon e ju bara för söt!!

Classes Lilla Blogg

vilken extremt häftig blogg du har, jag vill bara säga det att detta måste vara den bästa bloggen jag sett vad gäller flera aspekter, jag hoppas du förstår vilken underbar blogg du har....allt är så samspelt på bloggen...designen, inläggen mm....jag är riktigt imponerad....jag upptäckte din blogg av en vän på facebook, hoppas du gillar min blogg på facbook också, då syns du där så fler av mina vänner får syn på dig,dom är väldigt bloggintresserade.
https://www.facebook.com/pages/Classes-lilla-blogg/143702972315095

Robbin & Jesper

Men gud vilken sötis!

Kolla in vår blogg & vår kommande singelsläpp "Spegelbild" direkt länk " http://dreamsmillions.blogg.se/2012/july/smakprov-pa-kommande-laten-spegelbild.html "

Tack på förhand :)

erikaerika

men gud vilken söting

MADDISENJ

herregud så söt!!

amanda

söt :D

Sofiasss

Men så söt! :)

My

Men sååå underbart söt! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback