Men In Black 3

Jag tror inte att man kan förvänta sig mer av MIB3, helt klockren film. Den uppfyllde alla mina krav.
Samtidigt så var den så himla oförutsägbar, vilket är väldigt bra. För jag hatar när filmer är alldeles för genomskinlig, vilket ganska många filmer har en tendens att vara. Jag har bara positiva åsikter om denna film!
Gillar även att dom körde lite med alla gamla "billiga" effekter, vapen, miljöer. Lite nostalgi liksom.
 
Betyg: 5/5
 
 
 
 
 
 
 





Sara Ekman

Den kanske man skulle se då :)

Nike

Fin blogg, allt bra med dig? :)

sofia

verkligen :D

Jeanette

Tack för tipset

Matilda

Har varken sett 1:an elr 2:an. Får väl spana in och se om jag gillar den :)

cornelia

sjukt fin blogg! äre du som gjort designen?

elinn

ha en toppen dag i det underbara vädret! :)

Annika

Den vill jag se!

Vallen

Men in black vill jag så gärna se !
Men igår var jag på bio och såg •the amazing spiderman•!
Otroligt rolig , sorlig och action spännande film.
•The Amazing spiderman• får 5/5 av mig ! :)
Följ gärna min blogg ♥

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback