Lagat thailänskt!


Har precis lagat min favoriträtt inom thailänsk mat, green curry med kyckling och ris. Var ju tvungen att testa om detta blir lika gott som på riktiga restauranger.. Jag kan ju säga att jag blev glatt överraskad, denna maträtt kommer lagas fler gånger!! Mumsigt som tusan.





Emma

Åh vad gott det ser ut! :)

Erica

Ser riktigt gott ut :)

Maddiie

Gud så gott det där såg ut, det måste jag bara prova! :)

Art By Tina - Konst & Fashion

Jag gillar verkligen Asiatisk mat, både Indisk, kinesisk, japansk & thailändsk. Rysk - kanske inte så mycket dock.

Kajsa

Haha va lustigt jag åt precis det där idag ^^, jätteroligt att du kommenterar min blogg! Din blogg är jättefin:) kram

Lina S

Ser gott ut!

Pamela

Mums vad gott det lät och ser ut, tack för tipset! :-)

Frida

Det såg väldigt gott ut, smakade säkert även så :)

julia

ser gott ut! :)

Anonym

Ohh ser gott utt :) !

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback