Terra Nova

Jag och Emil har börjat följa Steven Spielbergs senaste serie, Terra Nova.
Älskar ju Spielberg och Dinosaurier, så bättre kan det väl inte bli?
 
Men herregud det kan det ju, det råkar vara så att jag hittat världens sötaste par i serien, alltså dom är så sjukt söta tillsammans, jag dör! Dean Geyer.... Alltså allvarligt hur kan man vara så söt?
Sötaste personligheten ever, blir nästan avundsjuk. Hihi. Så sött så man får en sockerkick!
 
 





Kajsa Johansson

Vad kul! :)

mira lindberg

Å så fina bilder :)

Sarah

De ser inte ut som en dinosaurie serie utan mer som en romantisk serie :)

Johanna

Tack så mycket :)

Inte hört talas om, men så är jag kass på serier haha

Hanna Karlsson

Han är verkligen söt. :-)

linnea

ser söta ut! :)

Annika

Den serien måste jag spana in!

Leone

Åh den verkar ju jättebra.

Fina Frun

Det har jag totalt missat!

Sara

Måste kolla in den :)

emma

Åh måste se! :P

Maria

Hade jag haft tid, kanske jag hade kollat ;p

mira lindberg

Underbara bilder!

- Ja absolut!

caroline

jättesött :)

Matilda

Så fin design!

Anonym

Känns som en serie att börja följa :) han var ju inte direkt ful heller;) haha

anna

så gulligt :)

Nicole Stjernberg

aawi :) jag har kollat typ ett halvt avsnitt någon gång och den verkar bra :)

Nicole Stjernberg

aawi :) jag har kollat typ ett halvt avsnitt någon gång och den verkar bra :)

MIRA

Gud så underbara bilder!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback