Har vunnit en tävling!

Nämen så trevligt, för första gången så har jag faktiskt vunnit ett pris.. Två stycken biljetter till den bioaktuella filmen Rivalerna och sedan 4 biljetter till förhandsvisningen av Looper. Båda filmerna verkar ju vara bra också så det är ju ännu najsigare att få gratisbiljetter! Hihi
 
Har ni vunnit något pris någon gång? Vad?
 





Sara Ekman

Åh vad kul :D

moa eriksson

grattisgrattis!

I am Baam ♡ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad kul! Alltid roligt att vinna liksom :)

mira lindberg

Å grattis grattis !!

Two trollfaces

Grattis!

Hej! Va gärna med i VECKANS BLOGG!! http://twotrollfaces.blogg.se/2012/september/veckans-blogg.html#comment

Cissi

Kul!

Grattis :)

DIYS

GRATTIS :D

Sv: sååååå, dom är sååå goda! :D du måste bara prova :D och glöm inte, de är skojiga också ;)

Annika

Åååå va roligt grattis!

Paulin

åh vad roligt! Grattis :)

K O K O S

Men var roligt, grattis! :D

Maria

Grattis!
Jag ska också se den ikväll!
Har vunnit fast&furious tävlingen - fick alla tidigare filmer, en väska, en affisch, en tshirt och kanske något mer minns inte.

Har vunnit massor med tävlingar men den som jag berättade om är den jag vunnit via SF :)

anna

kul med vinst :) grattis!

F R I D A - M A R I A

Oj, vad roligt! :)
Jag själv har aldrig vunnit någon sådan tävling, men kanske i framtiden? ;)

Anonym

jävla du

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback