Glossybox Mars

 
Är så mycket nöjdare med denna månads glossybox. Fanns åtminstonde 4 saker som faller mig i smaken. Ska bli roligt att testa dom sen också! Jag är så nöjd så. Längtar redan till nästa månad, hihi.
 
  • Smile Lab - Det är "whitening stripes" som ska ge vitare och fräschare tänder, även bättre munhygien.
  • Da Vinci Mineral Shimmer - En mineralögonskugga i fin ljusrosa nyans.
  • Garnier Skin Naturals - En sminkborttagare samtidigt som den motverkar pormaskar och glansig hy.
  • Jelly Pong Pong Lup Blush - En lip blush som återfuktar samtidigt som man får en finfärg på läpparna.
  • Body Shop's Moisture och Night Cream - Dag och- Nattkräm som mjukgör, återfuktar och vårdar huden.





Lissen

Body shops natt kräm har jag och gillar den!

Josefine Anerland

Skulle också vilja ha glossybox varje månad haha! 

Eleonore- Kokboksutmaningen

Vilken bra box det var denna månad! :)

Ellen (alatariel)

Fina grejer! ^^

Nelly

Så bra att du är mer nöjd med Glossyboxen den här månaden :)

Helena

Vad många bra saker det var med i boxen!

Sara Ekman

najs :)

Anita

Härligt :D

Victoria

Nice stuff liksom ! :)

Matilda Wikblom

Så kul med glossybox!

Evelina

Åh, nice :D Jag har inte fått min glossybox än. Jag skulle också vara nöjd med den där.

Frida

Älskar din bloggdesign!

anna

vilken bra glossybox :)

tove

Åh underbart att få! Som en extra födelsedag. :)

Amanda

Skoj!

Emi

ÅÅh asså jag har alltid velat pröva en sån dära läppgrej :0
sv: Tack~!!

Ellen

Åhh älskar allt!

chris

vilka bra grejer! vad kostar det att ha sån?

Svar: Det kostar 139:-/månad :)
Rebeckham

HANNA

jag fick bl.a ögonskuggan och läppstiftet, jag älskar dom :)

elin

Ser ut som bra grejer :D

Josefine

Den där ansiktskrämen är sjukt bra! Fin blogg förresten!:)

Elin

Vill du få hårtips och inspiration till fina frisyrer är min blogg perfekt för dig! Kolla också in hur man gör supersnygga Galaxy naglar :)

Julia

fick samma saker som dig , tror bara jag fick en annan färg på ögonskuggan! Riktigt nöjd :)
sv: Ja visst är det ^^

Emma

Vad tycker du om hudkrämen från bodyshop? Själv vart min hud helt förstörd av den:O Fattar dock inte varför!

Oliwia

krämerna är jättesköna!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback