18-årsgräns på godis

 
 
Malaco gjorde ett test och satte upp ett riktigt pangpris på godis i butiken, för att sedan se hur många som blev sugna på att köpa godis på en tisdag. Och om man var under 18 år fick man inte köpa det, och man får heller inte köpa ut åt yngre..
 
Haha herregud, jag skulle bli helt paff om någon sa till mig att jag inte får köpa godis för att jag är under 18.
 Klockren video! Och det är ju tur att jag är över 18 år. Lördag hela veckan för min del, wiho! 
 
Tycker ni att dom ska införa den här lagen i Sverige? ;)





HJJONSSON

HAHAHA gud vad bra! :'D

MyzaaN

haha skön :D haha ! skulle också bli lite paff :D

Malin "Pinkpiercing" Johansson

Är också över 18, haha ;D

*svar:* Det är gott också :)

Celine

Nej absolut inte!

Men videon är sjukt kul haha!

Celine

Nej absolut inte!

Men videon är sjukt kul haha!

Emelie

Hahaha, roligt klipp! ^^

Nelly

Haha, rolig video! ^^

Moa

Men haha vilken rolig grej att göra xD

Liie

Så roligt! Men hade jag blivit utsatt för det där som barn hade jag blivit skitskraj när väktaren kom fram haha.

Amanda [SPONTAN]

Haha, så roligt!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback