Metaltown

 
Jag börjar få ångest, jag vill så gärna gå på festival i sommar. Men det finns flera faktorer som gör att jag kanske inte kan, och det gör mig seriöst deprimerad. Vill ju liksom inte strunta i en sak för att kunna göra något annat. Jag vill ju träffa mina vänner, min familj, arbeta och åka på festival. Men det är ju som sagt svårt att vara på 4 olika platser samtidigt. 
 
Ja, jag blir väldigt ledsen när jag inser att jag inte får allt som jag vill. Vem blir det inte?
Tänker hålla tummarna för att allt går min väg, så jag kommer kunna gå på metaltown också, snällasnällasnälla!





lina

hoppas att det går.)

M

Vi är nog många som vill göra mer än vad vi kan.

mergimtare ♛

Supersöööt blogg :) ♡
..har du kanske lust att göra ett bloglovinbyte?:)

Sara Ekman

Hoppas du får ihop det på något sätt :)

carro

Hoppas du kommer iväg :)

j u l i a

Håller tummarna på att du ska komma iväg! :)
SV; jaa visst är dem :D

Josefine

Synd :-/

TIDSTJUVEN

Jag vill också gå på massa festivaler i sommar, men är rädd att alla kommer krocka med jobbet. Sånt är ju just typiskt. :/

Elina

jätte fin blogg! hoppas att det går, kram :)!

Julie LS

Jag säger som de andra, hoppas du kan åka på någon festival i sommar! Jätte cool design du har förresten, har du gjort den själv? Kram och Glad Påsk!

Hanna Karlsson

Håller tummarna att du kommer iväg. :-)

Maria

ibland skulle man verkligen behöva klona sig själv ;)

Nelly

Uschdå, jag håller tummarna för att det löser sej! :)
Glad påsk!

snie.blogg.se

oh Metaltown var ett par år sen jag va där! ska det dit några bra artister i år?

bella

ha en fin dag! (:

Mikxki

Jag håller helt med dig! Svårt att hinna med allt :P

molz

Hoppas du hinner med att gå

evelina

fin blogg!
lust att göra bloglovin byte? :)

Matilda Wikblom

metaltown låter awesome :D

liborius

vill också gå på festivaler i sommar...men måste få ett jobb först:/

Lisa

Där kommer en annan säkert vara ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback