Svennebanan

Har ni hört den nya låten Svennebanan av promoe? Jag hörde den för första gången idag.. 
Den första reaktionen man fick är "WTF är det här?!" haha.

Jag får en känsla av att den låten kommer bli sommarplågan 2009, eller vad tror ni ?
Jag vet inte hur många ggr den kom upp i radion idag :P. Många ggr var det iaf!





Rebecca

sv: haha, ungefär samma för mig :)

kram :)

susan

hhahaa dnee sjuk haha xp

Viktoria

haha, vilken skön låt!

Alexandra

SV: okej kul:D jag har lagt till dig nu:)



allt bra med dig idag?





föresten så skulle jag bara vilja tipsa dig om ett jättelätt sätt att tjäna pengar på din blogg:)



genom att värva personer till en sida via sin blogg, man får 20 kr pervärvning.



Gå direkt till sidan här: http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=be21e04d-9e4b-4ff8-a05b-505463ab0703



eller oom du vill veta mer så kan du spana in mitt senaste inlägg om detta:)



Jag började idag och har redan tjänat pengar:)

Anna

Inte min typ av musik, men den kommer säkert att gå hem i stugorna=)

alison

sv: mjo kanske det, men det är ju bara att pausa (:

SANDIE

Svarar:

YES, love lax! :D

Kan Dee Drawings

Haha Promoes nya är ju skitsköööööön! Love it! Kolla gärna in min nya teckning på bloggen.



Kram Kan Dee :)

Jny

Åh, tack så mycket.. din är fin också ju =)

Aziza

jaa, jag vet inte hur jag ska klara mig utan mobilen, kan inte får tag på nån och dom kan inte få tag på mig -.-

maky

Hejhej! Tack för att du kommterade min blogg :)

Och för du välkommna mig och sa lycka till.

Du får också lycka till med din blogg. Ha det bra.

Viktoria

SV: Nej, man kan bara beställa dem som jag vet. Har faktiskt inte sett dem i någon butik. Eller har du gjort det kanske? Du får jättegärna höra av om dig om i vilken isåfall. Det är ju för heta:)

Ha en bra dag!

Stor kram

johanna

Go låt, gött att spela i bilen! :)

---------------------------------



Kolla in min blogg, där berättar jag om mitt liv, om hur det är att flytta hemifrån som studerande utan inkomster. Hur jag får förhållande, skola och hushåll att gå ihop, och nu ska vi även skaffa katt!! Läs mer på min blogg : johannaasandberg.blogg.se

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

tack för låttipset =)

Niki

Tack så mycket för din fina kommentar :)



Hoppas att du får en underbar Valborg !!



Kramar

Niki

zarah

Tack :) Du kan lägga till den på blogglovin om du vill :)

Ayla Catpaw

"hehe vad upptäkte du ? jag e lite seg xD"



Jag vet inte? :O Var skrev jag att jag upptäckte något? XD Nu är jag förvirrad. XDD

Och haha jag har sett skabb-Promoe live på Malmöfestivalen förra året hahaha. (Inte min musiksmak). XD

Anonym

ha en bra dag :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback