Utlottning av header!



Klicka på bilden för att se hur headern ser ut i vanligt format!

Jag ska nu lotta ut den här headern, vill du ha den?
Det ända du behöver göra är att kommentera det här inlägget och skriva att du är med.
Om ni vill ha större chans att vinna så kan ni skriva ett inlägg om utlottningen på eran blogg :).

Vinnaren slumpas ut och kontaktas så fort som möjligt, precis som vanligt!
fredag 4/12 avgörs det, så kommentera på nu!







Lovisa =)

jag är med :D wiii hoppas jag vinner :D



gör ett inlägg i bloggen nu att jag är med :D



undarar bara om det finns någon möjlighet att byta färg annars går det bra med den :P

Anonym

söt blogg du har :)

samir

riktigt fin blogg :D förklara hur man byter huvud delen där ja har skrivit Aka Samkoo

Lovisa =)

nej jag är nog nöjd med färgen föresten :D

haha kram

stella

jag är med, inlägget ligger på bloggen om ca. 3 sekunder x)

adina

fin blogg du har, :)

Minela

jag vill gjärna ha headern!, men går det att byta färg? :)

Anonym

vi skulle gärna tänka oss en header.

Minela

sv; okej men färgen var ändå fin :)

kristina

vilken fin header :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback