Avril Lavigne's nya doft

Avril Lavigne lanserar nu en egen doft.



Hennes parfym heter kommer att heta "Black Star".
Och är en fruktig, blommig doft som kombinerar hibiskusblomma med plommon och mörk choklad.
- När jag skapade doften visste jag att parfymen var tvungen att innehålla mörk choklad.
Jag var överlycklig över att kunna inkludera en så oväntad ingrediens i Black Star, berättar sångerskan.

Flaskan är formad som en stjärna och inkluderar en borttagbar ring med stenar, som ett komplement för alla som vill imitera Avrils glammiga rockstil. Ytterförpackningen inspirerades av stjärnans favoritarmband med nitar.

Stjärnan berättar:
- Jag älskar oväntade kombinationer som svart och rosa, och roliga accessoarer som stjärnor och nitar. Så det är vad du kommer att se på min parfymflaska.

Parfymen kommer att släppas i butik den 1:a Augusti

Jag är jätte nyfiken på att få sniffa lite på hennes parfym!
Och hoppas på att den sen kommer att vara i mitt lilla skåp bland alla mina andra parfymer. :)


Här kan ni även få se reklamen för hennes nya parfym:






Linda

gud va snygg flaskan var då.

hihi /linda

matilda

oh. ska du köpa den? :)

Linda

Hej.

Hur är det idag?

/Linda

Gabriella

haha detta skrev jag också om, fast igår:P

sandra

ooh, den måste provas!:)

flipp

den måste jag lukta på, hoppas den luktar gott och är billig :) tror du den säljs på tax free elr ngt sånt i ett annat land ? de vore bra... ;) har alltid diggat avril :)

Lizelott

Jätte snygg flaska. Den ska jag kolla in när den släpps.

Jätte fin blogg du har

Kramiz

Anonym

Oj, den vill jag ha!

Vet du vad priset ligger på?

Rebecka

Hej !

jag har en frågestund i min blogg , besök gärna bloggen och fråga någon fråga :) / Rebecka

Josefine

Coolt, den vill jag känna hur den luktar. Är det i Sverige den släpps i butik i augusti eller ?:)

matilda

coolt!:O vet ej om jag tycker om just plommon och mörk choklad:P

Marie

Vad kul att hon har gjort en parfym också! Ska bli spännande att dofta på den när den kommer, :)

Marie

Vad kul att hon har gjort en parfym också! Ska bli spännande att dofta på den när den kommer, :)

Erika

Åh, jag undrar verkligen hur den kommer lukta :)

Mari

Nice! Otroligt snygg flaska. Den borde dofta jättegott. Vem vet, man kanske har en Avril Lavigne-parfym i hyllan snart :D

Tilda

Åhh, längtar :)

miakaa

flaskan var i alla fall snygg, hoppas den luktar gott också ;)

Lady Gagas fanblogg

flaskan är riktigt snygg:)

Louise - Ur mitt eget perspektiv

Flaskan var riktigt söt!

Få kolla in den när den släpps. :)



Puss

♥ MeDinA ♥

så klart så måste alla kändisar lansera parfymer. hahha, verkar vara inne hahaha

najjo

Den ser jättelyxig ut och den verkar ju lukta gott...Vem vill inte gå omkring och lukta choklad =D

thamis

åååh shit vilken snygg flaska! hoppas den luktar gott! kommer lätt att köpa den!!

Begonia

det känns som om alla släpper sina dofter nu! :D

Naughty

Okej, det här känns som bara ett sätt att få ihop lite extra cash nu när hennes karriär dalar. Hon har ju inte ens släppt en skiva på typ tre år!

Bubblyheart ♥

Flaskan ser fin ut iaf! Cool blogg du har btw :)

Junitjej

Hoppas den doftar ljuvligt!

M

kul :)

Antonia

åh den skulle jag vilja ha. :)

Sofia♥

Åh, den där vill jag jätte gärna ha. Älskar Avril , hihi!



Ska vi lägga till varandra i bloglovin? ♥

Viktoria ♥

även fast jag kanske inte är hennes största fan så ser du ju rikigt bra ut! =)

Veronica

ja, reklamen var i alla fall lockande, haha!

Kajsa

Oh, hoppas den luktar gott!

Julia

Längtar! =)

clara

finns nog en stor chans att den luktar gott:)

Angelica

Den ska jag allt ha :D (om det luktar gott vill säga haha)

TaRa'

hejhej, jag är i Holland nu och denna perfym säljs redan för fullt. Säljer vidare såna perfymer om du vore intresserad :) hör av dig !

Kristin

Hihi, Avril är väldigt cool måste jag säga!

Anonym

Haha jag måste ju bara se hur den luktar, för skojs skull. Kanske den kommer att läggas till i min samling, kanske inte, vi får se! Men mörk choklad i en parfym? Hm jag vet inte det ja' =P

Sofie Gustafsson

Haha jag måste ju bara se hur den luktar, för skojs skull. Kanske den kommer att läggas till i min samling, kanske inte, vi får se! Men mörk choklad i en parfym? Hm jag vet inte det ja' =P

Sofia [gaspedal.blogg.se]

den skulle jag vilja testa :)

Jenni

Spännande, måste testas :>

Sandra

Vad är det med kändisar och lansera egen parfym? Aldig fattat grejen...

Caroline

Ja,flaskan var snygg =)

hanna

den måste jag lukta på

^^

Anonym





Få gratis pengar genom att besöka hemsidor och tipsa andra, man kan ta ut pengarna när

man vill och välja om man vill

få pengarna hemskickade eller insatta direkt på kontot! Passa på nu när sidan är

helt ny :) Bli medlem via länken och få 20kr direkt! http://www.woopa.se/signup.php?ref=Milenna

Jasmine

Avril är så himla snygg! <3

Bara för att det är 'hennes parfym', blir jag lite sugen på att köpa den...

Tack för att du tipsade mig. ;)

Kram

Jennyh ♥

ah den där vill jag ha

Billy

Låter som om det skulle vara något. Får vänta och se i augusti om den är något bra

The Twilight Saga - By Jenna

Bilden var jättefin :)

@ndré@

Måste ha, måste ha!! ;D

Anonym

oo, vill ha!

[BjeBje - Mer än en vanlig blogg]

Hej! Jag söker efter en ny bitch, läs mer om det i min blogg!

Petalouda

Söt flaska.



Följ min blogg om min kamp om allt! Kanske du känner igen dig?

Victoria

Den måste jag också sniffa på! :)

Ninelin

Här kommer en liten sommarhälsning :-)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback